מאיר ארמה מונה למאמן קבוצת הנוער בעפולה

אחרי ארבעה הפסדים רצופים (2 נקודות מהקו האדום), המאמן יוסי עמר התפטר. גורמים בסביבת המועדון מתחו ביקורת: "מאמן נוער לא צריך לברוח ככה". תחילה חשבו להציע את המשרה לצדוק מלכה, אך בסופו של דבר הוחלט למנות את מאיר ארמה לתפקיד

זעזוע בקבוצת הנוער של הפועל עפולה: אחרי התבוסה המשפילה 1:5 לאיחוד בני בקה שסיבכה את הקבוצה במאבקי הירידה, המאמן יוסי עמר התפטר ובהנהלה מיהרו למנות במקומו את מאיר ארמה, שאימן עד כה בנערים א'.
העזיבה של עמר באה אחרי ארבעה הפסדים רצופים שסיבכו את הקבוצה בתחתית. שישה מחזורים לסיום העונה הפועל עפולה מרוחקת 2 נקודות בלבד מהמקום ה-13 בטבלה (איחוד בני בקה), ממנו יורדים ליגה בתום העונה.
יש לציין כי עוד לפני התבוסה לבקה, הייתה חוסר שביעות רצון מהתפקוד של המאמן יוסי עמר והיו כאלה שקראו לפיטוריו של המאמן, שהגיע בקיץ לתפקיד בעיקר הודות לדחיפה של נשיא המועדון ששי יעקב. אחרי ההפסד המביש בשבת, כאמור, המאמן עמר לקח אחריות והתפטר מתפקידו.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בסביבת המועדון מתחו ביקורת: "מאמן נוער לא צריך לברוח ככה כשנותרו 6 מחזורים לסיום".
תחילה רצו גורמים במועדון לפנות לעוזר מאמן הקבוצה הבוגרת, צדוק מלכה, ולהציע לו לאמן במקביל גם את קבוצת הנוער. אבל בסופו של דבר הוחלט למנות לתפקיד את מאיר ארמה, המועמד המועדף על מנהל מחלקת הנוער עמי אסייג, שמצוי בקשרים טובים עם ארמה גם מחוץ לכדורגל.
ארמה אימן עד כה את קבוצת הנערים א' של המחלקה ובמקביל גם קבוצת בוגרים בליגה ג'. מי שיחליף את ארמה בקבוצת הנערים א' הוא אנטולי חילוב.הופעת הבכורה של מאיר ארמה כמאמן קבוצת נוער בעפולה תהיה בשבת –  13:00 בשעה שהקבוצה תארח את הרביעית בטבלה אחי נצרת.

חוגי הספורט של המועצה האזורית עמק יזרעאל יוצאים לדרך

|

"יש לי רצון ותוכניות לבנות עם הקבוצה משהו גדול"

|