לא מוותרת: גלבוע/גליל גברה על אשדוד בגן נר

אחרי הניצחון הגדול על הפועל ת"א ביום שישי, חניכיו של אריאל בית הלחמי רשמו הערב ניצחון ביתי 95:85 על מכבי אשדוד והשאירו את חלום רבע-הגמר בחיים לפחות עוד שבוע. סיגרס (30 נקודות) וגריפין (25 נקודות) הצטיינו

הקבוצה של אריאל בית הלחמי השאירה לעצמה סיכוי קטן להגיע לרבע הגמר, אחרי שניצחה הערב בגן נר את מכבי אשדוד בתוצאה 95:85.
הפועל גלבוע/גליל גברה העונה במסגרת הליגה על כל הקבוצות פרט לשתיים: הפועל "יונט" חולון שמדורגת שנייה בטבלה ומכבי אשדוד שמדורגת לפני אחרונה. במשחק הראווה בגביע ווינר סל בחודש ספטמבר הרשימו האדומים עם 69:92 על "הדולפינים", אבל מאז נוצחו מולם פעמיים בליגה. בסיבוב שעבר, גם אז ללא מרפי הולוואי שהיה פצוע, גלבוע נעצרה מול אשדוד על שפל עונתי במדד: 52, הנתון הכי נמוך שלה בליגה הבכירה מאז נובמבר 2012.

סיגרס בדרך אל הסל של אשדודד
סיגרס בדרך אל הסל של אשדודד

הערב, כאמור, גלבוע/גליל הצליחה לשבור את המנחוס מול אשדוד וניצחה אותה בגן נר בצורה משכנעת, וזאת על אף חסרונו של מרפי הולוואי. הניצחון הזה גם קטע רצף שלילי של שלושה הפסדים ביתיים עבור גלבוע/גליל.
אחרי מחצית ראשונה קשוחה ורוויה במהפכים שהסתיימה ביתרון 48:46 לזכות האשדודים, חניכיו של בית הלחמי בראשותם של גייסון סיגרס (30 נקודות) ואריק גריפין (25 נקודות) הנפלאים הצליח לפתוח פער של 8 נקודות לקראת סיום הרבע השלישי 79:71. ברבע האחרון גלבוע/גליל גמרה את הסיפור בדרך לניצחון ביתי משכנע 95:85.

אתם מוכנים לזה? מרוץ winner הסרגל יוצא לדרך

|

6 מדליות בתחרות ארצית למועדון האגרוף מעפולה

|

עיריית מגדל העמק מציגה: טניס לכולם

|