כדורסל: "למזלה של עפולה, שיטת הפלייאוף נותנת זמן לתיקונים"

אבי חכם בטור אישי לעמקניוז: "הקבוצה לא מצליחה עדיין לייצר יציבות במשחקה. בהגנה אין 'לתפוס' יום, מחבורה כזו צעירה מצפים ליותר! די שנפזול לגן נר וניקח משם דוגמה להגנה ומחויבות"

הפועל עפולה הרגילה את הקהל שלה לצמרת ומאבקי עליה. כך גם העונה היו ציפיות הן מצד הקהל והן מצד מהמערכת הניהולית אשר שמה הולך למרחוק כארגון מסודר המעניק לשחקנים תנאים שלא מביישים קבוצות גם מליגת העל.
כאות לשביעות רצון ניתנו המושכות לרועי פרל לעונה נוספת מתוך מגמה ליצור קבוצת צמרת. ואכן הוחתם זר מבטיח ומוכח כדוגמת דימיטריוס טרידוול, ובנוסף הובאו לקבוצה שחקנים צעירים ומבטיחים כמו רון סבג, אוראל לב, ונתנאל ארצי. כמו כן, הוחתם זר נוסף (קאנון) בעמדה 4. אלא שהמזל הרע, בדומה לעונות האחרונות, המשיך לרדוף את המועדון גם בתחילת העונה הנוכחית, כשטרידוול שבר את ידו.
אם בעונה שחלפה הקבוצה הסתדרה לא רע עם זר אחד כ-9 מחזורים, הרי שהעונה, ובין היתר כתוצאה מליגה חזקה יותר, הקבוצה של פרל מתקשה מאוד.


החולשה המרכזית לטעמי היא בהגנה, שעה שעפולה סופגת למעלה מ-90 נקודות במשחקים האחרונים (מול ב"ש הצליחה לשפר משמעותית את ההגנה). 


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


למעט הניצחון על ר"ג החלשה והניצחון האחרון והמפתיע על הפועל ב"ש, עפולה לא מצליחה עדיין לייצר יציבות במשחקה. בשני המשחקים שלפני באר שבע, למרות הובלה ב-20 הפרש, הקבוצה ירדה מנוצחת. נוסיף לכך את ההופעה המשפילה בבית אל מול כפר סבא והנה הקבוצה בתסמונת של כדור שלג (האם הניצחון על ב"ש עצר את כדור השלג? נחכה ונראה).
מקצועית אני בדעה שבליגה של שני זרים יהיה לפחות  זר אחד כגארד יוצר. הבחירה בשני זרים גבוהים יוצרת תלות במוסרים וברכז מוכשר וכזה אין בנמצא בעפולה. וזאת למרות שבמשחק בחיפה, למשל, סבג עשה סימנים של חזרה לכושר. החולשה המרכזית לטעמי היא בהגנה, שעה שעפולה סופגת למעלה מ-90 נקודות במשחקים האחרונים (מול ב"ש הצליחה לשפר משמעותית את ההגנה).
בהגנה אין 'לתפוס' יום, מחבורה כזו צעירה מצפים ליותר! די שנפזול לגן נר וניקח משם דוגמה להגנה ומחויבות.
למזלה של הפועל עפולה שיטת הפלייאוף נותנת זמן לתיקונים אך שעון החול מתחיל לתקתק. זמן לעשות מקצה שיפורים על מנת לחזור לצמרת ויותר חשוב להחזיר את ההנאה לקהל. בהצלחה מול רחובות.

ברקע מלחמת "חרבות ברזל": מרוץ בשביל הבנים הדרוזים 2024 יוצא לדרך

|

אתם מוכנים לזה? מרוץ winner הסרגל יוצא לדרך

|

חוגי הספורט של המועצה האזורית עמק יזרעאל יוצאים לדרך

|