כבוד למחלבה: 'תנובה תל יוסף' אלופת הליגה למקומות עבודה 

תנובה תל יוסף, שלא הפסידה לאורך כל השנה, הביסה בגמר את 'כיבוי אש' עם תצוגת תכלית מרשימה 1:6. דני דוד סיים את העונה כמלך השערים עם 32 כיבושים. רמון תמים נבחר לשחקן המצטיין של הגמר. יו"ר ועד העובדים, יניב בואהרון: "הביאו גאווה גדולה למחלבה"

חזקים לא רק במוצרי חלב: קבוצת הקט רגל של 'תנובה תל יוסף' זכתה באליפות הליגה למקומות העבודה במרחב העמקים אחרי ניצחון מוחץ בגמר 1:6 מול 'כיבוי אש', אלופת הליגה מאשתקד.
אחרי ארבעה חודשים של מאבק ספורטיבי במגרש הקט-רגל במועצת פועלים בעפולה, הליגה למקומות העבודה במרחב העמקים הגיעה לסיומה עם גמר משובח שהפגיש שתי קבוצות משופעות בשחקנים מוכרים: מחזיקת הגביע משנה שעברה תנובה 'תל יוסף' מול אלופת הליגה בשנה שעברה-'כיבוי'.
עשרות חובבי כדורגל באזור ובני משפחות השחקנים גדשו את המגרש וסיפקו אווירה נהדרת כיאה למשחק גמר. על המגרש התנהל משחק משובח ורווי ביצרים. אחרי מחצית ראשונה יחסית מאוזנת שהסתיימה בתיקו 1:1, החבר'ה מתנובה העבירו הילוך במחצית השנייה ולא הותירו שום סיכוי לשחקני כיבוי בדרך לזכייה מוצדקת, 1:6.

שחקני כיבוי. הפסידו בגמר
שחקני כיבוי. הפסידו בגמר

מי שהיו שותפים לחגיגת השערים של תנובה תל יוסף הם: רמון תמים (צמד), קובי טרקה (צמד), דני דוד וישראל טפטה. את השער היחיד לזכות כיבוי כבש שלומי (מומו) אלבז. שפטו את המשחקים ביד רמה שני השופטים הוותיקים: אבי פרץ ואלי אלבז.
דני דוד מתנובה תל יוסף הציג עונה אדירה שבסיומה הוכתר כמלך השערים של הליגה עם 32 כיבושים. כמו מכן, הבועט בדימוס רמון תמים הוכתר כמצטיין הגמר.
יש לציין כי בשתי הקבוצות שיחקו לא מעט שחקנים מוכרים. בכיבוי שיחקו, בין היתר, כפרי אזולאי, יניב דרעי, רון חייט, זיו סויסה. בתנובה שיחקו, בין השאר, ליאור לוי (נפתלי), קובי טרקה, דני דוד, רמון תמים, תומר כהן וישראל זכריה.

ה
דני דוד. מלך השערים של הליגה

יו"ר ועד העובדים בתנובה, יניב בואהרון, אמר לאחר הזכייה: "כיאה לאתגרים שעומדים למחלבה, גם פה עמדו בגאון השחקנים שלנו באתגר הגדול וזה לשמור על רצף הניצחונות לאורך כל העונה. נחישות, עוצמה, פרגון הדדי, גאוות יחידה, משחק עם הרבה לב ונשמה, עם כל הקושי שבעבודת משמרות הגיעו השחקנים והביאו גאווה למחלבת תנובה תל יוסף. אני גאה על הדרך ועל הייחודיות של כל אחד ואחד מהשחקנים, על נתינה והתמדה לאורך כל הדרך. לשרון פרטוש מאמן הקבוצה יישר כח על טקטיקה ואסטרטגיה יוצאת מן הכלל, הבנת המשחק ואופי השחקנים והתאמתם. אין ספק שהמאמן והשחקנים הביאו לנו גאווה גדולה למחלבה".
בטקס הסיום בו חולקו גביעים לכל הקבוצות המשתתפות בליגה, בירך זאב ליברמן, יו"ר ההסתדרות במרחב העמקים, את הקבוצות המשתתפות ואת מנהל הליגה אבי קובץ. עוד ציין ליברמן כי לקראת השנה הבאה יבחנו מחדש את האפשרות של חלוקת הליגהלשתיים, ליגה בכירה וליגת משנה.