המתנסיאדה: קבוצת הכדורגל ממגדל העמק זכתה באליפות

אליפות החברה למתנ"סים במחוז הצפון: קבוצת הכדורגל של מגדל העמק זכתה במקום הראשון בטורניר המתנסיאדה של מחוז צפון לשנת 2017

קבוצות כדורגל מתנ"ס מגדל העמק השתתפו לאחרונה בטורניר "המתנסיאדה" לשנת 2017 שנערכה במועצה האזורית משגב.
בתחרות השנתית של החברה למתנסים בה השתתפו ראשי החברה למתנ"סים ומנהלי המתנסים מכל הצפון וביניהם מנהלת המתנ"ס העירוני במגדל העמק אורית זאבי-כהן וכן מנהלי מחלקות ספורט, מאמנים ומדריכים וכמובן נבחרות הילדים במקצועות השונים של כל המתנסים באזור צפון, חיפה ועמקים.
במסגרת התחרויות בלטה קבוצת הכדורגל של ביה"ס לכדורגל בשיתוף 'מכבי תל אביב' בהדרכת המאמן מתן ישייב הפעילה במתנ"ס מגדל העמק שהצליחה לסיים במקום הראשון בתחרות.
נבחרת הכדורגל החלה את דרכה בטורניר במשחקי מוקדמות שנערכו שבוע קודם לכן בקריית אתא, שם סיימה במקום הראשון והעפילה לטורניר המרכזי בו התמודדה וניצחה את הנבחרות של צפת, טירת הכרמל, כרמיאל ופרדס חנה וכן ניצחון דרמטי בשלב הגמר על נבחרת איכסאל 1:2 שהעניק לה את המקום הראשון בטורניר.
מנהלת מחלקת הספורט ברשות, מיטל מלול-לוי אמרה: "היה יום מרגש עבור כולנו ובעיקר עבור הילדים בו הילדים שנתנו את הכל תוך משחק הוגן ומכבד והביאו גאווה לכולנו. ההישג של הנבחרת מצטרף להישגים נוספים שרשמו לאחרונה נבחרות וספורטאי הענפים השונים הפעילים במתנ"ס העירוני".

6 מדליות בתחרות ארצית למועדון האגרוף מעפולה

|

"יש לי רצון ותוכניות לבנות עם הקבוצה משהו גדול"

|

ברקע מלחמת "חרבות ברזל": מרוץ בשביל הבנים הדרוזים 2024 יוצא לדרך

|