הוכנבוים: "לא מבין את הבכי והנהי של עפולה"

המאמן ירון הוכנבוים הגיב להאשמות מצד עפולה, שטענו כי נצרת עילית הכריזה על "מלחמה" מול עפולה בעקבות סאגת יהב גורפינקל וגיא דיין: " אני מזכיר שעפולה בעונה שעברה פנתה לירדן כהן מאחורי גבה של נצרת עילית. עפולה צריכה להבין כי יש עוד קבוצות באזור שגם להן יש רצונות, שאיפות ויכולות"

מאמן הפועל נצרת עילית בהווה ואקס הפועל עפולה בעבר, ירוןהוכנבוים, הגיב להאשמות מצד אנשי עפולה, שטענו כי נצרת עילית פונה בכוונה לשחקנים שאמורים להיות בעפולה.
לאחר החתמתו של המגן יהב גורפינקל, שהיה אמור להיות בעפולה והעדיף בסופו של דבר את נצרת עילית, ירון הוכנבויםסיפק תגובה מפורטת: "הפועל עפולה הוא מועדון יקר לליבי. אני מוקיר ומעריך את האנשים שמנהלים אותו. יחד הבאנו את עפולה לשיאים הכי גדולים. לכן אין לי שום רצון ועניין להתעמת איתם, אך יחד עם זאת ולמען שהאמת הנכונה תצא לאור אציין כי אני בפרט ונצרת עילית בכלל לא פנינו וגם לא נפנה לשחקן תחת חוזה".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


הוכנבוים המשיך ואמר כי: "בנוסף אני לא מבין את הבכי והנהי של עפולה. רועי עטר וניב סרדל שחקנים שרצינו, אבל איפה הם חתמו? בעפולה.
עפולה שאלה אותנו לפני אם אפשר לפנות אליהם? לא. נצרת עילית רצה לתקשורת והתלוננה? לא. למה? כי שניהם לא היו תחת חוזה. כששחקן חופשי כל קבוצה רשאית לפנות אליו. אני רוצה להזכיר לעפולה שבעונה שעברה היא פנתה לירדן כהן מאחורי גבה של נצרת עילית וכשזה נודע הוא לא יצא עם הקבוצה למחנה אימונים. נצרת עילית התלוננה? לא. לסיכום, עפולה צריכה להבין כי יש עוד קבוצות באזור שגם להן יש רצונות, שאיפות ויכולות. כך שכול הבכי והנהי הזה הוא לא מקצועי".