הדבר האמיתי: מאתגרים את הגוף שלכם ב"קרוספיט" עפולה

גדול יותר, מרווח יותר, מאתגר יותר: קרוספיט עפולה משתדרג- לכם נותר רק להגביר דופק

לפני כשמונה חודשים נפתח בבירת העמק מרכז "קרוספיט" עפולה. "קרוספיט" היא שיטת אימון גופני שפותחה בארה"ב במטרה לשפר את כושרם ויכולותיהם הגופניות של ספורטאים מקצוענים.
הטרנד הספורטיבי כבש גם את אזור העמק בכלל, ועפולה בפרט. בימים אלה עבר הסטודיו של "קרוספיט" עפולה מתיחת פנים כללית. במרכז האימונים שנמצא באותו המבנה (ברחוב קדרון, בסמוך לתחנת פז ביציאה למרחביה) ניתנו דגשים על הרחבת המקום והתאמתו למתאמנים הרבים. כמו כן שודרג הציוד ושעות הפעילות 'נמתחו' גם בבוקר וגם בערב.

• קרוספיט- כלי לשיפור היכולות

הקרוספיט הוא אימון פונקציונאלי, כלומר משפר את היכולת לבצע פעולות פונקציונאליות בחיי היום יום. כל תנועה או תרגיל שנבצע באימונים יעזרו לנו לבצע פעולות פיזיות שגרתיות.

האימון משפר את היכולת לבצע פעולות פונקציונאליות בחיי היום יום.
האימון משפר את היכולת לבצע פעולות פונקציונאליות בחיי היום יום.

המטרה בקרוספיט היא לשמור על גיוון: גיוון בתנועות, במשקלים, בזמן ובציוד וזאת בכדי ליצור אימונים שונים ממש כשם שהיומיום שלנו שונה ומשתנה. בקרוספיט מסתכלים על כושר במובן הכי רחב ודואגים כל הזמן לבצע שינויים ולאתגר את הגוף.
נקודה מאוד משמעותית בקרוספיט היא הקהילה שגורמת לנו להרגיש שאנחנו חלק ממשהו ושאנחנו לא נלחמים לבד. האימון נערך בקבוצה בה כולם מבצעים את התרגילים יחד – אבל כל מתאמן בתוך הקבוצה מבצע תרגילים בהתאם ליכולת שלו. כך, כל אחד עובד ומתקדם לפי הקצב האישי שלו. כמובן שהכל מתבצע בהדרכה צמודה של צוות המאמנים המקצועי, עתיר הניסיון, אשר מדריך ומלווה גם את הקבוצה וגם את הפרטים בתוכה.

• למי זה מתאים?

האימונים מתאימים לגברים ולנשים בכל הגילאים ובכל רמות הכושר. לא צריך להיות בכושר או יוצא יחידה מובחרת בכדי להתחיל להתאמן, צריך רק לרצות להצליח ולהגיע לאימונים עם מוטיבציה לעשות שינוי. האימונים מתאימים כאימון מרכזי וגם כאימון משלים לעוסקים בענפי ספורט אחרים כגון שחיה, רכיבה על אופניים או ריצה ומועברים ע"י מדריך קרוספיט מוסמך ומנוסה המתאים את האימון על פי יכולות המתאמנים והיעד אותו הם רוצים להגשים. חשוב לציין: מוטב לבצע אימוני קרוספיט רק בפיקוח מדריך שהוסמך לכך על ידי האיגוד העולמי – כפי שעברו המאמנים בקרוספיט עפולה.

האימונים מתבצעים בהדרכה צמודה של צוות המאמנים המקצועי ועתיר הניסיון
האימונים מתבצעים בהדרכה צמודה של צוות המאמנים המקצועי ועתיר הניסיון

 

חוגי הספורט של המועצה האזורית עמק יזרעאל יוצאים לדרך

|

ברקע מלחמת "חרבות ברזל": מרוץ בשביל הבנים הדרוזים 2024 יוצא לדרך

|

עיריית מגדל העמק מציגה: טניס לכולם

|