הג'ודוקא העפולאי איתמר בן משה טיפס למקום השלישי בארץ

הג'ודוקא העפולאי איתמר בן משה טיפס למקום השלישי בארץ

זו הייתה השנה של הג'ודוקא העפולאי המוכשר, איתמר בן משה  (אוטוטו בן 16), שזכה לאחרונה בתואר אלוף הצפון בתחרות שנערכה בחיפה.
עם כל הכבוד לענפי הכדורגל והכדורסל בעפולה שמלקטים את רוב תשומת הלב התקשורתית, כעת הגיע הזמן להפנות את אור הזרקורים גם לכיוון הג'ודו, ענף שהביא למדינת ישראל לא מעט גאווה גם בזירה הבינלאומית (2 מדליות ארד באולימפיאדת ריו, אורי ששון וירדן גרבי).
כאמור, הג'ודוקא העפולאי איתמר בן משה רשם הישג שיא מבחינתו עם זכייה בתואר אלוף הצפון בקטגוריית קדטים עד 73 ק"ג, ונכון לעכשיו הוא מדורג במקום השלישי בארץ.
איתמר הוא תלמיד כיתה י' בביה"ס "ויצו ניר העמק" שמשתייך למועדון "ראק ג'ודו" הפועל בניהולם המסור של רחלי ואמיר קליין. בשנה האחרונה נמנה איתמר על סגל נבחרת הקדטים ורשם לא מעט הישגים נאים בתחרויות ארציות. הוא נחשב לאחד הג'ודאים המוכשרים בארץ לגילו, כזה שצופים לו עתיד מבטיח בענף. בקיץ האחרון, על אף גילו הצעיר (עדיין לא 16), הוא למד קורס מאמנים בווינגייט ולאחרונה הוא החל להדריך ג'ודאים צעירים מהאזור.
כמו כן, בימים אלה הוא מתאמן תחת הדרכתו של אורן סמדג'ה האגדי לצד ג'ודאים בכירים כדוגמת אורי ששון, שגיא מוקי וגולן פולק.
מדור הספורט של "עמקניוז" ימשיך לעקוב אחרי הג'ודוקא המוכשר שמביא גאווה גדולה לעפולה, בתקווה לראות אותו בעתיד גם מככב בזירה הבינלאומית.

אתם מוכנים לזה? מרוץ winner הסרגל יוצא לדרך

|

ברקע מלחמת "חרבות ברזל": מרוץ בשביל הבנים הדרוזים 2024 יוצא לדרך

|

חוגי הספורט של המועצה האזורית עמק יזרעאל יוצאים לדרך

|