האם תומר רחמים יחזור להיות מנכ"ל הפועל עפולה?

גורמים בקבוצה טוענים: "רחמים ממשיך להגיע למשחקים. קשה לו להיפרד מהמועדון ולא נתפלא אם יחזור". המנכ"ל לשעבר בתגובה: "עזבתי ברוח טובה והשארתי דלתי פתוחה. חזרה לתפקיד? קשה לדעת מה יוליד יום"

 

בדרך לקאמבק? חודש וחצי לאחר העזיבה הדרמטית של המנכ"ל תומר רחמים, גורמים בהפועל עפולה טוענים כי קיים אפשרות סבירה שהוא יחזור לתפקיד המנכ"ל עוד בעונה הזו.
רחמים, יש לציין, הגיע למשחקי הבית האחרונים של הקבוצה על אף שהוא כבר לא משמש כמנכ"ל. בנוסף הוא המשיך לתמוך ולסייע לקבוצה בלא מעט דברים, משהו שמחדד לגבי החיבור והאכפתיות שלו לקבוצה. "אני לא אתפלא אם הוא יחזור לקבוצה. הוא מאוד מחובר לקבוצה ויש לי תחושה שזה מאוד חסר לו. רואים שקשה לו להיפרד מהקבוצה. עובד שהוא ממשיך להגיע למשחקים", כך אמרו השבוע גורמים במועדון.
המנכ"ל לשעבר, תומר רחמים, אמר בתגובה: "עפולה זה לא סתם מקום בשבילי. כולם יודעים כמה הקבוצה הזו חשובה לי ומה עשיתי למענה. העזיבה שלי לא באה מתוך רצון לגמור עם הכדורגל. למרות שאני כבר לא מנכ"ל אני ממשיך לעזור לקבוצה מבחוץ. עזבתי את המועדון ברוח טובה והשארתי דלת פתוחה. האם אני אחזור בעתיד? החיים נזילים ואי אפשר לדעת מה יוליד יום".

6 מדליות בתחרות ארצית למועדון האגרוף מעפולה

|

ברקע מלחמת "חרבות ברזל": מרוץ בשביל הבנים הדרוזים 2024 יוצא לדרך

|

עיריית מגדל העמק מציגה: טניס לכולם

|