האם מאיר כהן יעשה עונת פרישה בבית-שאן או שגל ברזני יצטרף?

גורמים בבית שאן מפעילים לחץ כבד על השוער הוותיק (45) להגיע לעונת פרישה במועדון שבו החל את הקריירה. מקורבים למאיר כהן: "הוא לא פוסל אפשרות לסיים שם את הקריירה. אבל יש גורמים שלא רוצים בהגעתו מסיבה לא ברורה". בינתיים בקבוצה מנהלים מו"מ עם השוער העפולאי גל ברזני

בדרך לסגירת מעגל? האם השוער הוותיק מאיר כהן שמצוי בהליכים משפטיים מול צעירי כפר כנא יסיים את הקריירה המרשימה שלו עם סגירת מעגל מרגשת במדי הפועל בית שאן, קבוצה שבה החל את הקריירה.
בימים אלה מפעילים בהפועל בית שאן לחץ כבד על השוער הוותיק להצטרף לקבוצה ובעצם לסיים בה את הקריירה. יש לציין כי מאיר כהן מתכנן בעתיד להפוך למאמן. לפני מספר שבועות הוא קיבל הצעה מפתה לאמן במ.ס דברוריה היומרנית, אך הוא העדיף לוותר על ההצעה ולמשוך עוד שנה כשוער פעיל.
מקורבים לכהן, שבעונה האחרונה מיעט לשחק בצעירי כפר כנא עקב חילוקי דעות מול ההנהלה, לא פוסלים אפשרות שהוא יגיע לעונת פרישה בהפועל בית שאן.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


"הוא מקבל אינספור הודעות ושיחות, שבהן מבקשים ממני לחזור לבית שאן. הוא חושב ברצינות על האופציה הזו. תמיד הייתה לו פינה חמה בלב לבית שאן".
במידה ומאיר כהן יבצע את המהלך המרגש, הוא יחזור לשתף פעולה עם המאמן איתן טייב, מי ששיתף איתו בעבר פעולה כשחקן פעיל בתקופת הזוהר של הפועל בית שאן בליגה הבכירה. אלא שבינתיים גורמים בבית שאן טוענים כי "יש מי שמנסים בבית שאן לטרפד את הגעתו של מאיר כהן מסיבה לא ברורה. אין ראוי יותר ממנו לשמש כשוער הקבוצה. זו יכולה להיות מחווה מרגשת וסגירת מעגל ספורטיבית מהסוג שהאוהדים בבית שאן היו שמחים לראות".
בתוך כך, בקבוצה מנהלים מו"מ גם מול השוער העפולאי גל ברזני, שהיה מבוקש מאוד באסי גלבוע אך בבית שאן הוצע לו שכר חודשי גבוה בהרבה. "כרגע יש לי כמה הצעות וביניהן מהפועל בית שאן. עדיין לא החלטתי היכן לחתום", אמר ברזני בתגובה.

"יש לי רצון ותוכניות לבנות עם הקבוצה משהו גדול"

|

אתם מוכנים לזה? מרוץ winner הסרגל יוצא לדרך

|