גלבוע/גליל: משחק מפתח לקבוצה המתאוששת מהעמק

היום בערב בשעה 19:30 באלם הכדורסל בגן נר, תפגוש הפועל גלבוע/גליל את קרית אתא המדורגת אחרונה בטבלה. לחניכיו של אריאל בית הלחמי זהו משחק חשוב שתוצאותיו יסמנו האם פני הקבוצה מועדות לפלייאוף או להמשיך ולדשדש בתחתית.

מפגש צפון – דרום חם: הערב תפגוש הפועל גלבוע/גליל במכבי קרית גת עם אלעד חסין למשחק קריטי לשתי הקבוצות, האדומים מהגלבוע ירצו להמשיך את מגמת ההתאוששות לאחר הניצחונות על הפועל ת"א בבית וניצחון מפתיע ומרשים על הרצליה החזקה במבצרה באולם היובל, בסה"כ 3 ניצחונות מארבעה משחקים האחרונים לאחר המשבר אליו נקלעה הקבוצה בעקבות פציעתם של שחקן הבית הרכז זיו בן צבי והביגמן מרפי הולווי. חזרתם לפני שלושה שבועות מסמנת את חזרתם של החקלאים האדומים למשחק שאפיין אותם בסיבוב הראשון של העונה, אגרסיביות בהגנה ומשחק אנרגטי בהתקפה.
למשחק עצמו מגיעה גלבוע למפגש לאחר מנוחה של שבוע וחצי, ואילו הדרומיים מגיעים לאחר הפסד למכבי ת"א ביום ג' שעבר. בקבוצה מהגלבוע מסמנים את המשחק כמשחק שיסמן לאן פניה של הקבוצה מועדות האם לפלייאוף העליון ומרחק יותר בטוח מהקו האדום, או המשך מאבקי ההישרדות בתחתית.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


לדרומיים מקרית גת המביטים לעבר הקו האדום מלמטה במרחק 2 נק' זהו משחק סופר חשוב וקריטי שמהווה הזדמנות לצבור עוד 2 נק' בניסיונות ההיחלצות מהמקום האחרון והבטוח לירידת ליגה., מה שמבטיח משחק חם וקשה לשתי הקבוצות.
טרם המשחק נמסר לעמקניוז כי בקבוצה המקומית מתכננים להעניק הערב אות הוקרה לשחקנה של קרית גת בהווה, ומי שחתום על החזרה של האדומים לליגת העל עונה שעברה הרכז גיא דותן.
בגזרת האוהדים נרמז כי מלבד הטקס שיערך לגיא דותן, צפויות עוד הפתעות מעניינות ביציע האוהדים שאמור להיות היום מלא וגדוש.
ארצי פרטי מנכ"ל הקבוצה: משחק עונה מבחינתנו!!!משחק שיסמן לאן פנינו העונה , ק.גת מגיעה להלחם על חייה בליגת העל ואנו רוצים לנצח ולצבור עוד נצחון בדרכנו להיחלץ מתחתית הטבלה. נצטרך להגיע בשיא המוטיבציה והאנרגיות ולהציג משחק קשוח והחלטי בכדי לצלוח משוכה קשה זו."

אתם מוכנים לזה? מרוץ winner הסרגל יוצא לדרך

|

6 מדליות בתחרות ארצית למועדון האגרוף מעפולה

|