גלבוע/גליל: "למרות פערי הרמות, מסוגלים לתת פייט לירושלים"

אחרי שני הפסדים רצופים בגלבוע/גליל ינסו להפתיע (ב', 21:00) בחוץ את הפועל ירושלים הלא יציבה, שבמחזור האחרון הובסה מול ראשון לציון. מנכ"ל גלבוע/גליל ארצי פרטי: "יש עוד הרבה משחקים לפנינו. אנחנו רחוקים ניצחון אחד ממקום בפלייאוף"

 

משחקי המחזור ה-25 בליגת העל בכדורסל יינעלו הערב (שני) עם שלושה משחקים, כשבמקוד יעמוד המפגש המסקרן בין הפועל ירושלים הלא יציבה שתארח את הפועל גלבוע/גליל, שמגיעה אחרי שני הפסדים רצופים שקירבו אותה לחלק התחתון של הטבלה (1:1 בין הקבוצות במפגשים העונה).

הירושלמים מגיעים אחרי תבוסה משפילה במחזור הקודם מול ראשון לציון, וינסו להוציא את זעמם על הקבוצה הצנועה של אריאל בית הלחמי, שמכוונת למקום בפלייאוף העליון.

הקבוצה של סימונה פיאניג'אני צפויה לצרף בקרוב את הסנטר ריצ'רד האוול מהפועל ת"א, שיירשם כזר השביעי בסגל של הקבוצה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


גלבוע/גליל מגיעה במצב רוח ירוד אחרי הפסדים מרגיזים לבני הרצליה והפועל אילת, אך יחד עם זאת מאמינה ביכולת לתת פייט ראוי לסגנית האלופה. "העונה כבר ניצחנו את הפועל ירושלים ולמרות פערי הרמות אנחנו בהחלט מסוגלים לתת להם פייט", אמר שחקן במועדון לקראת המשחק.

מנכ"ל המועדון ארצי פרטי הוסיף ואמר: "למרות שני ההפסדים הרצופים, הכל עדיין פתוח. יש עוד 9 משחקים לפנינו וזה לא מעט. אנחנו רחוקים ניצחון אחד בלבד ממקום בפלייאוף העליון".

"יש לי רצון ותוכניות לבנות עם הקבוצה משהו גדול"

|

6 מדליות בתחרות ארצית למועדון האגרוף מעפולה

|

עיריית מגדל העמק מציגה: טניס לכולם

|