איתן טייב: "הרמתי את הפועל בית-שאן מהקרשים"

אומנם המומנטום המטורף של בית שאן נעצר בשני המחזורים האחרונים (הפסד לאיכסל ותיקו מול טבריה), אבל המאמן טייב נשמע גאה ולא מרים ידיים: "7 נקודות מהפסגה? שום דבר עדיין לא גמור. יש לי שחקנים גברים שנותנים את הנשמה למרות שלא קיבלו שכר כמה חודשים"

מאבדים קשר עין עם הפסגה. עד לפני שבועיים הפועל בית שאן הייתה במומנטום אדיר. הרכבת של איתן טייב שעטה קדימה ללא מעצורים, ורשמה ארבעה ניצחונות רצופים, שעזרו לה לצמק את הפער מהפסגה לשתי נקודות בלבד.
אלא שבמשחק העונה מול הפועל איכסל לפני שבועיים, לעיני יותר 2,500 אוהדים מקומיים, הפועל בית שאן ספגה הפסד ביתי אכזרי 1:2 שהוציא במידה מסוימת את הרוח מהפרשים של השחקנים. כמו כן, במחזור האחרון הקבוצה של טייב שוב איבדה נקודות יקרות, והפעם אחרי תיקו 2:2 מול עירוני טבריה בחוץ.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


אובדן הנקודות בשני המחזורים האחרונים הוציא במידה מסוימת את העוקץ מההתלהבות של הפועל בית שאן, שכעת מרוחקת 7 נקודות מהפסגה. אלא שלמרות הפער היחסית משמעותית מהפסגה, במועדון לא ממהרים להרים ידיים. "המאבק על המקום הראשון? עדיין שום דבר לא סגור", אומר בביטחון מופגן המאמן איתן טייב, שמאז חזרתו לבית שאן המועדון נמצא באטרף מוחלט, "הליגה עוד ארוכה ושאר היריבות עוד יאבדו נקודות. במשחק מול איכסל עד לדקה ה-75 עוד היינו במקום הראשון בטבלה, אבל אז הגיעה ההרחקה של באסל טאהא שטרפה את הקלפים. גם מול טבריה השחקנים שלי הפגינו אופי ענק, כשחזרו מפיגור 2:0 ועשו 2:2. אילולא ההרחקה של אליאור אוחיון עוד היינו מנצחים את המשחק בטבריה. אבל זה חלק מהכדורגל ואל תשכחו שהרמתי את הקבוצה מהקרשים. אין לי פה גלאקטיקוס אלא שחקנים גברים שנותנים את הנשמה על דשא למרות שלא קיבלו שכר כבר כמה חודשים ועל זה צריך להצדיע להם".

עיריית מגדל העמק מציגה: טניס לכולם

|

6 מדליות בתחרות ארצית למועדון האגרוף מעפולה

|

ברקע מלחמת "חרבות ברזל": מרוץ בשביל הבנים הדרוזים 2024 יוצא לדרך

|