ניר ושניר עושים לכם ביה"ס: לכדורגל

רכישת מיומנויות שליטה, שיפור כושר גופני, הגברת ביטחון עצמי, השתתפות בטורנירים, הכנה לליגה הרשמית של ההתאחדות לכדורגל ועוד: ניר עדין ושניר כהן, שני מאמנים בכירים עם ניסיון רב שנים בעבודה עם ילדים, ייפתחו החל מהשנה הקרובה בית ספר מתקדם לכדורגל בכפר הנוער ויצו העמק- מרחק 2 דקות נסיעה מעפולה. אז תגידו לילדים שלכם ל"התחמם" על הקווים ולהתכונן לבעיטת הפתיחה

ברחבי העמק פועלים מספר מועדונים ובתי ספר לכדורגל, חלקם מצליחים יותר, חלקם פחות. לתוך רשימת המועדונים הללו יצטרף החל משנת הלימודים הקרובה בית ספר לכדורגל חדש ורענן, שיערוך את האימונים והמשחקים בכפר הנוער ויצו ניר העמק.
אחת מנקודות החוזק של בית הספר היא הצמד שמוביל אותו, שני מאמנים עם ניסיון מצטבר של שנים רבות בתחום האימון ועבודה עם ילדים ובני נוער.
השניים, ניר עדין, תושב היישוב הקהילתי גן נר ושניר כהן תושב הקריות, מכירים מזה שנים רבות, מעבודה משותפת בקייטנות וכמצילים בבריכות. הקשר הטוב בינהם הוביל לחשיבה על איחוד כוחות ופתיחת בית הספר בראשית ספטמבר.

• תכירו: "גול בעמק"

אחרי שהחליטו על פתיחת בית הספר תחת השם "גול בעמק", הם בנו תוכנית מסודרת עבור הילדים שיצטרפו לפעילות. "אנחנו רוצים שבית הספר בניר העמק יהווה אלטרנטיבה לבתי הספר האחרים ברחבי העמק", אומרים השניים, "אנחנו נאמן ילדים בגילאי 6-11 ונקנה להם את היסודות הדרושים להתפתח לשחקן כדורגל חובבן וגם מקצועי, עבור הכישרונות שנאתר. יש לנו קשר מצוין עם המון אנשים בתחום ובכוונתנו לסייע לאותם כישרונות לפרוץ קדימה".


חניכים ישתתפו לאורך השנה במספר טורנירים עם קבוצות מובילות, וכן יזכו להכנה לליגה הרשמית של ההתאחדות לכדורגל. 


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מעבר ללמידת היסודות השניים מתכוננים להתמקד לא רק במשחק ובפיתוח היכולות אלא גם בערכים מוספים שלהם הם מוצאים חשיבות רבה, "אנחנו יודעים שלהורים רבים חשוב לא רק שהילד יתקדם מקצועית, אלא שיקבל אקסטרה במהלך החוג. לשם אנחנו מכוונים", אומרים שניר וניר, "מלבד רכישת מיומנויות שליטה, חתירה לאורח חיים בריא, פיתוח כישורים חברתיים ושיפור הכושר הגופני, אנו מתכוננים גם לעבוד עמם על הגברת הביטחון עצמי, שיפור קואורדינאציה, שיפור היכולות הקוגניטיביות והמוטוריות והכל כמובן עם יחס אישי לכל ילד. העבודה שלנו עם הילדים תתבצע בקבוצות הרבה יותר קטנות ואינטימיות מאשר בבתי הספר האחרים, במטרה להעניק לחניכים את המקסימום ואת המסלול האידיאלי להצלחה. מעבר לכך נדאג כמובן להיבט המקצועי- ברמה הכי גבוהה שיש, הכל מתוך מטרה ורצון להעצים אותם. חשוב לנו שתהליך ההעצמה הזה יהיה מכוון לכל החניכים, לא רק לאלה הכישרוניים. אנחנו יודעים שזה חשוב להמון הורים, שיודעים שלא כל ילד הוא כוכב כדורגל בפוטנציה".

• מתאמנים קרוב לבית

לדברי השניים החניכים ישתתפו לאורך השנה במספר טורנירים עם קבוצות מובילות, וכן יזכו להכנה לליגה הרשמית של ההתאחדות לכדורגל. "אנחנו חיים בעידן שהילדים מחוברים שעות ארוכות למסכים, אם זה לטלוויזיה, אם זה לאייפדים ולניידים שלהם. בפעילות בית הספר לכדורגל 'גול בעמק' אנו מעודדים אותם להתנתק מהמסכים ולקחת חלק בפעילות ספורטיבית מובנית ומקצועית. לאורך השנה האימונים ייערכו במתקן הכדורגל של ניר העמק, ובימי החורף הפעילות תועתק לאולם הספורט הרב תכליתי בכפר. אנחנו יודעים שהיום קל יותר להגיע לויצו ניר העמק, ממש תוך דקותיים מעפולה, מאשר למקומות אחרים בעמק", סיכמו ניר ושניר.

ניר עדין
ניר עדין

• ניר עדין

בן 38. עובד עם ילדים מזה 15 שנים. בוגר תואר ראשון בחינוך גופני במכללת אוהלו. עוד ברזומה שלו: בוגר קורס מדריכי כדורגל ושחייה וקורס מצילים. בשש השנים האחרונות עובד בכפר הנוער ויצו ניר העמק כמדריך מוגנות במסגרת פרויקט "עיר ללא אלימות". מזה מספר שנים הוא משמש כמאמן כדורגל בעפולה, נהלל, בחוגים פרטיים ובפרויקטים "זוזו" ו"שער שיויון". במקביל הוא מפעיל בימי הולדת ואירועים הפעלת כדורגל מקפיצה תחת הכותרת "מסי-בא" וכן מדריך בקייטנות קיץ המתמחות בספורט, לצד לימוד שחייה.

שניר כהן
שניר כהן

• שניר כהן

בן 29. בוגר תואר ראשון בחינוך גופני בוינגייט ותואר שני במדעי המדינה באוניברסיטת חיפה. עובד כמורה לחינוך גופני בבית הספר אורט ביקנעם. משמש כמאמן נבחרת ישראל בכדורשער ומלמד שחייה לאורך כל ימות הקיץ- כמפעיל הבריכה במושב כפר ברוך בעמק יזרעאל. בהכשרתו הוא גם מדריך כושר וטי.אר.אקס. עד לפני מספר שנים כיכב על כר הדשא במספר קבוצות באזור הצפון, כולל בבית שאן. ברשותו גם תעודת מדריכי כדורגל, קורס מאמנים וכאמור מציל.