הבטחות האתלטיקה ממגדל העמק

דימה סמירנוב (17) אלוף ישראל ומקום שלישי ב'מכבייה' בזריקת דיסקוס וסרגיי גוט (14) מקום שני בארץ בהדיפת כדור ברזל-כובשים כל תחרות אתלטיקה בה הם משתתפים ונחשבים לפוטנציאל גדול של הענף בעתיד

מגדל העמק זה לא רק כדורגל וכדורסל: שני בני נוער ממגדל העמק כובשים את תחרויות האתלטיקה בישראל. שני הצעירים, דימה סמירנוב וסרגיי גוט, החלו את דרכם בנבחרת האתלטיקה של חטיבת הביניים "יערת העמק" תחת המאמן דודו כהן שגילה ניצוצות ראשונים של השניים והמליץ להם להצטרף לנבחרת האתלטיקה האזורית של המאמן האולימפי בדימוס מארק בלכמן.
בלכמן, שהשתתף כמאמן באולימפיאדת מוסקבה, צירף את השניים לנבחרת זמן קצר לאחר מכן שילב אותם במעגל התחרויות, סמירנוב כזורק דיסקוס וגוט כקופץ לגובה והודף כדור ברזל. מהר מאוד הצליח סמירנוב הצעיר לכבוש את הפסגה של הענף וזכה באליפות הארץ לקדטים שהתקיימה בהדר יוסף לאחר שזרק את הדיסקוס.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מאמנו בלכמן זיהה את הרצינות של הנער הצעיר ופנה למחזיק תיק הספורט בעיריית מגדל העמק יוסי פורטל בבקשה לסייע לו למצוא מגרש אימונים לסמירנוב הצעיר. פורטל נענה מיד לבקשה ואישר לפוטנציאל הצעיר להתאמן באצטדיון הכדורגל העירוני.
ההישג הבא לא איחר לבוא, כשבתחרויות "המכבייה", שהתקיימו החודש השתתף סמירנוב בקטגוריית הגיל של נוער (סמירנוב משתייך עדיין לקטגוריית קדטים שבה משקל הדיסקוס נמוך יותר) ולמרות זאת הצליח לסיים במקום השלישי ולזכות במדליית הארד.
כישרון נוסף הוא סרגיי גוט שלמרות גילו הצעיר כבר כבש את המקום השני בארץ בהדיפת כדור ברזל.
גוט משתייך עדיין לנבחרת האתלטיקה של "יערת העמק" ומצליח לכבוש את המקומות הראשונים בכל תחרות בה הוא משתתף בעיקר בשני הענפים החזקים שלו- קפיצה לגובה והדיפת כדור ברזל.

אתם מוכנים לזה? מרוץ winner הסרגל יוצא לדרך

|

חוגי הספורט של המועצה האזורית עמק יזרעאל יוצאים לדרך

|