רצים עם אורון שאול: בשישי הבא רצים בקריאה להחזיר את אורון הביתה!

ביום שישי כ"ז בתמוז (ה-21 ביולי) יתקיים בעמק הירדן מירוץ במלאת שלוש שנים לקרב שממנו לא שב לוחם צה"ל אורון שאול * חבריו של אורון לחטיבת גולני, בני משפחתו, תושבי הצפון וספורטאים מעמק הירדן ומכל הישובים שבסביבה – ייצאו לריצת 10 קילומטרים שנועדה כדי להשמיע את הזעקה: "החזירו את אורון הביתה!" * בסיום הריצה והמיפגן הספורטיבי, יתקיים טקס במצפה אורון הצופה אל הכנרת, במעמד המשפחה והחברים, ראש המועצה האזורית עמק הירדן, מפקדי גדוד 13 וחטיבת גולני, ראשי קק"ל ועוד   

"שלוש שנים חלפו ואורון שאול עדיין לא שב אל משפחתו, אל הבית שלו בעמק הירדן ואל מדינת ישראל שלמענה יצא להילחם. ביום שישי ה-21 ביולי כולנו נצא לריצה, חלקנו למרחק 10 ק"מ, חלקנו ל-5, אבל הקריאה שתהיה בפי כולנו היא אותה קריאה, אותה זעקה: 'החזירו את אורון הביתה!' ",
כך אמר השבוע ראש המועצה האזורית עמק הירדן, עידן גרינבאום, עם ההכרזה על מועד ריצת ההמונים "רצים עם אורון שאול" והטקס שיתקיים בסיומו במצפה אורון הצופה אל הכנרת.
המירוץ הוא יוזמה של המועצה ומשפחת שאול בשיתוף עם חטיבת גולני, קק"ל ותשלובת מפעלי עמק הירדן. הוא יוזנק בשעה 6 בבוקר וכעבור שעתיים יתקיים הטקס במצפה אורון (ליד אכסניית אנ"א פוריה).
ההערכה היא שבריצה ישתתפו כאלף וחמש מאות איש – חבריו של אורון שאול מחטיבת גולני, תושבי עמק הירדן והסביבה, קבוצות ריצה שונות מהצפון ומיתר אזורים בארץ ועוד.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


הרוח החיה שמאחורי היוזמה לקיים ריצת המונים, מנכ"ל המועצה דודו פרץ, אמר: "אנחנו חיים את היום – יום ביחד עם בני משפחת שאול. הכאב שלהם מייסר כל אחד מתושבי המועצה בעמק הירדן.
משום כך אנחנו יוצאים לריצה הזו ולא נחדל לרוץ, בכל שנה ובכל מועד אפשרי, עד אשר ההנהגה תעשה את המוטל עליה ותדאג להשיב את אורון למשפחה ולבני העם שלו".
את הטקס שיתקיים בסיום הריצה בהשתתפות בני משפחה וחברים של משפחת שאול – יכבדו בנוכחותם ראש המועצה, מפקדי חטיבת גולני וראשי קק"ל.

"יש לי רצון ותוכניות לבנות עם הקבוצה משהו גדול"

|

חוגי הספורט של המועצה האזורית עמק יזרעאל יוצאים לדרך

|

עיריית מגדל העמק מציגה: טניס לכולם

|