זעם בעפולה: "נצרת עילית פתחו במלחמה – יקבלו מלחמה"

סערה גדולה בין שני המועדונים סביב המגן יהב גורפינקל ממכבי חיפה גורמים בעפולה: "חבל שלא הורדנו אותם ליגה". דני אסולין: "הוכנבוים הרס את החברות בינינו". שרון סויסה בתגובה: "לא מבין את הכעס של עפולה". ובינתיים במכבי חיפה הודיעו: השחקן עדיין לא משוחרר

 

חם, מתחמם, לוהט: ההכנות לקראת העונה החדשה רק החלו וכבר מעכשיו פורצת סערה גדולה בין הפועל עפולה ונצרת עילית שמנהלות מלחמה רצינית מאחורי הקלעים על שחקנים. והפעם במוקד: המגן השמאלי של מכבי חיפה, יהב גורפינקל.
בעפולה קיבלו הבטחה מסוכנו של המגן שהוא יחתום בקבוצה ולכן ירדו מאופציית צירופו של מיקי יאזו שחתם במקביל בכפר סבא. אלא שאז גילו באמצעות כתבה שפורסמה לראשונה באתר 'עמקניוז' כי נצרת עילית סיכמה בדיסקרטיות עם גורפינקל, וזה כבר הוביל לפיצוץ רציני בין המועדונים.
"קיבלנו הבטחה מהסוכן שלו שהוא יהיה רק בעפולה", אמרו בהנהלת עפולה בזעם, "לא ייאמן שבכל פעם שעפולה רוצה שחקן אז ישר נצרת עילית קופצת עליו. חבל שלא הורדנו אותם ליגה".
גם היו"ר דני אסולין מתח ביקורת על מאמן נצרת עילית ירון הוכנבוים: "הוא התפרנס מהמקום הזה ועכשיו הוא פוגע בנו. כבר במקרה של גיא דיין הוא קילקל את החברות בינינו ועכשיו הוא ממשיך בהתנהלות הפסולה הזו".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


הנשיא ששי יעקב חש פגוע ואמר בטון חריף: "בנצרת עילית הכריזו על מלחמה אז הם יקבלו מלחמה". מנהל הפועל נצרת עילית שרון סויסה, שלא הבין את המהומה, אמר בתגובה: "אני באמת לא מבין את הכעס שך עפולה. אנחנו ניהלנו עם גורפינקל מו"מ עוד לפני שעפולה דיברו איתו".
גורם אחר בנצרת עילית עקץ את אנשי עפולה ואמר: "לעפולאים כנראה יש זיכרון קצר. שכחו שהם פנו בעונה שעברה לירדן כהן שהיה תחת חוזה בנצרת עילית".
אבסדורד בכל העניין הזה הוא שמכבי חיפה בינתיים הוציאה הודעה שהשחקן בכלל לא משוחרר.