כבוד לאקדמיה של גלבוע/מעיינות: דביר אוחנה הוא "הקלעי של המדינה"

ריספקט: הצלף בן ה-15, דביר אוחנה, שמשחק באקדמיה של גלבוע/מעיינות הציג יכולת נפלאה בגמר לעיני 11,060 צופים בהיכל מנורה מבטחים עם 26 נקודות וזכה בתחרות של מנהלת הליגה בשיתוף מפעל הפיס. (צילום: עודד קרני, מנהלת הליגה)

 לא רק אלופת המדינה הוכתרה (חמישי) בהיכל מנורה מבטחים, גם "הקלעי של המדינה" לשנת 2017.
דביר אוחנה, שמשחק באקדמיה של גלבוע/מעיינות, זכה בתחרות של מנהלת הליגה בשיתוף מפעל הפיס, לאחר תצוגת קליעות יוצאת מן הכלל לעיני 11,060 צופים באווירה מחשמלת בהיכל מנורה מבטחים. את התואר העניק לו יו"ר מפעל הפיס, אלוף (מיל') עוזי דיין.

אוחנה בן ה-15 הוא אחיו של אסף, ששיחק בעבר בנבחרות הצעירות של ישראל. כאמור, הוא בעצמו משחק באקדמיה של הפועל גלבוע/מעיינות ונכלל בסגל נבחרת הטרום – קדטים של ישראל.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


פרט לגביע "הקלעי של המדינה", הוא זכה ב-8,000 שקלים, בעוד יהל בן ה-15 מת"א שמשחק במחלקת הנוער של מכבי ת"א זכה ב-3,000 שקלים. טל פלד ורז כהן, שסיימו במקומות 3-4, זכו ב-1,000 שקלים כל אחד.

תחרות "הקלעי של המדינה" סיימה את עונתה השלישית והשנייה ברציפות. התחרות של מנהלת הליגה בשיתוף מפעל הפיס עברה בכל 12 מגרשי ליגת ווינר סל לאורך העונה, כאשר מאות ילדים מכל רחבי הארץ התחרו בשלבי המוקדמות השונים.
בנוסף, כ-100 ילדים הגיעו ל"שלב ההצלה" שנערך במשחק האולסטאר השנתי של ליגת ווינר סל בהיכל מנורה מבטחים. במהלך הפלייאוף נערך השלב הארצי ובו נקבעו העולים לפיינל פור, כאשר הערב הגיעה התחרות לקו הגמר במעמד המרגש מכולם: משחק האליפות של ליגת ווינר סל. זו ההזדמנות להודות לכל מי שעזר, אירגן ולקח חלק בתחרות וכמובן למפעל הפיס על התמיכה והשותפות.

"יש לי רצון ותוכניות לבנות עם הקבוצה משהו גדול"

|

6 מדליות בתחרות ארצית למועדון האגרוף מעפולה

|