סיגרס נבחר לשחקן ה-6 של העונה: "לא מופתעים"

בגלבוע/גליל לא הופתעו מהבחירה של הסווינגמן הוותיק של הקבוצה שהפך העונה לווינר הגדול של הליגה עם שלושה סלי ניצחון בעונה החולפת וממוצע מרשים: 17.1 נקודות, 4.3 ריבאונדים, 2.8 אסיסטים, 1.6 חטיפות ומדד 16. "הוא סיפק עונה מדהימה", אמרו במועדון 

"הבחירה של ג'ייסון סיגרס לא ממש הפתיעה אותנו. הוא הציג יכולת מדהימה העונה והיה אחד הטובים בליגה", בהפועל גלבוע/גליל לא הופתעו מהבחירה המכובדת של ג'ייסון סיגרס, שזכה בתואר השחקן השישי של העונה ע"י מנהלת הליגה.
גולשי אתר מנהלת הליגה ופאנל המורכב מעיתונאים מכל כלי התקשורת המסקרים את הליגה בחרו גם השנה את נבחרי העונה השונים בליגת ווינר סל, ביניהם את כוכב גלבוע/גליל ג'ייסון סיגרס.
לא מעט פרשנים הטילו ספקות ביכולת של ג'ייסון סיגרס לתרגם את ההצלחה שלו בליגת המשנה לליגה הבכירה, בדיוק כפי שעשו גם לגבי הפועל גלבוע/גליל. אלא שהסווינגמן בן ה-32 לא ממש התרגש, הוכיח במהרה שהוא מסוגל להיות שחקן מוביל גם בליגה הבכירה והפך ל"סופר-סאב" של האדומים מהעמק, בדרך לבחירה לשחקן השישי המצטיין של עונת 2016/17 בליגת ווינר סל. חברת "תכשיטי מילר" העניקה לו צמיד יוקרתי של המותג האיטלקי "ברוסארי". ג'ייסון נמצא בביתו בארצות הברית ואת הגביע עלה לקבל במקומו המנכ"ל ארצי פרטי.


סיגרס אמנם לא נמצא על הפרקט בכדור הביניים בפתיחה, אבל במאני טיים הוא לא רק היה שם נוכח, אלא גם קיבל כמעט את כל ההחלטות. לא פחות משלושה סלי ניצחון הוא קלע העונה – יותר מכל שחקן אחר בליגה


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


סיגרס, ששיחק את רוב הקריירה בצרפת, פתח בחמישייה בשני מחזורי פתיחת העונה והיה רחוק מלהרשים, אבל כבר במחזור השלישי, בו עלה לראשונה מהספסל, הראה איזו יכולות יש לו כאשר סחף את העולה החדשה לניצחונה הראשון העונה-בבית על הפועל "בנק יהב" ירושלים החזקה. אריאל בית הלחמי ראה כי טוב, המשיך להעלות אותו כמחליף וקיבל את אחד הסקוררים הטובים בליגה.
בסך הכל עלה הגארד-פורוורד 20 פעמים העונה מהספסל וסיים עם הממוצעים הכי גבוהים לשחקן מחליף מזה שנים: 17.1 נקודות, 4.3 ריבאונדים, 2.8 אסיסטים, 1.6 חטיפות ומדד 16.4.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


סיגרס אמנם לא נמצא על הפרקט בכדור הביניים בפתיחה, אבל במאני טיים הוא לא רק היה שם נוכח, אלא גם קיבל כמעט את כל ההחלטות.
לא פחות משלושה סלי ניצחון הוא קלע העונה – יותר מכל שחקן אחר בליגה. שלושת הסלים הוכיחו את המגוון שלו: ג'אמפ שוט קשה לאחר סבסוב עם הבאזר מול מכבי "FOX" ת"א בסיבוב הראשון, חדירה עד לטבעת בסיבוב השני שקבעה ניצחון בהארכה על מכבי "ראנד מדיה" ראשל"צ בסיבוב השלישי ושלשה משוגעת עם הקרש מתשעה מטרים בסיבוב השלישי, שוב מול הצהובים בהיכל מנורה מבטחים.