הילית נחייסי: "החלום שלי זה להגיע לאולימפיאדה"

הסייפת המקומית (18.5) שמחזיקה בתואר אלופת ישראל לנוער ולאחרונה אף הוכתרה כסגנית אלופת ישראל לבוגרות, התפנתה לראיון מקיף רגע לפני שהיא ממריאה לאליפות העולם בגרמניה

הסייפת המקומית הילית נחייסי (18), שמחזיקה בתואר אלופת ישראל לנוער (פעמיים ברציפות), השתתפה לאחרונה באליפות ישראל לבוגרות וסיימה במקום השני המכובד.
נחייסי נולדה וגדלה במושב ברק שבגלבוע ולפני מספר שנים עברה עם משפחתה להתגורר בעפולה. היא החלה את דרכה הספורטיבית בחוג הסייף בגלבוע וכבר בגיל 9 הכירה את המאמן נתן אביטן, שזיהה אצלה את הפוטנציאל הגדול שטמון בה ומלווה אותה עד היום.
ב- 9 ליולי הילית תייצג את הגלבוע במכביה. להזכירכם, במכביה לפני 4 שנים הילית זכתה במדליית הכסף לאחר שהפסידה בגמר לסייפת אמריקאית. וב-15 ליולי היא תצא לאליפות עולם לבוגרות בגרמניה, כשהמטרה העיקרית שלה בתחרות הזו היא לצבור ניסיון בינלאומי.

הילית נחייסי עם מאמנה נתן אביטן
הילית נחייסי עם מאמנה נתן אביטן

כשהיא מצויה בעיצומן של ההכנות המקצועיות, הילית התפנתה לראיון מקיף שנערך לאחרונה בביה"ס היסודי 'יד לחמישה' בגלבוע. הראיון נערך מול צוות תלמידים מכיתות ד'-ו' אשר לומדים תקשורת במסגרת תוכנית "אמירים".
נחייסי (בוגרת "יד לחמישה"), שהתגייסה לצה"ל לפני כ-5 חודשים, התרגשה נוכח קבלת הפנים וההתלהבות שהפגינו התלמידים הצעירים. "מרגש אותי לחזור לכאן", היא סיפרה לילדים בתחילת הראיון.

הילית, חשבת שתגיעי לרמות האלה?

"כשהתחלתי לראשונה את חוג הסייף הייתי תלמידה ביסודי ובסך הכל זה היה עוד תחביב עבורי. עם הזמן התחברתי יותר ויותר לסייף עד שלפני מספר שנים הבנתי שאני הולכת עם זה עד הסוף".


"היה שלב כזה כשסיימתי את כיתה י"ב. הייתי בצומת דרכים והייתי צריכה להחליט האם אני הולכת לתפקיד רציני ומאתגר בצה"ל או שאני ממשיכה עם הסייף.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


איך הצלחת לשלב לימודים עם קריירה בסייף?

"זה לא היה פשוט בכלל. אבל לשמחתי קיבלתי תמיכה גדולה מהמשפחה, המאמן והמורים ולאט לאט הצלחתי לשלב".

השירות בצה"ל לא מגביל אותך?

"אני לא מרגישה שמגבילים אותי. דווקא בצבא מאוד באים לקראתי ומשחררים אותי לאימונים ותחרויות, כי אני גם מוכרת כספורטאית מצטיינת".

היה איזה שלב בחיים שרצית לעזוב את הסייף?

"היה שלב כזה כשסיימתי את כיתה י"ב. הייתי בצומת דרכים והייתי צריכה להחליט האם אני הולכת לתפקיד רציני ומאתגר בצה"ל או שאני ממשיכה עם הסייף. בסוף בחרתי להישאר בסייף".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


הזכייה הכי משמעותית בקריירה שלך?

"זה היה באליפות אירופה שנערכה בישראל והייתי בת-15. אז לא היו ממני שום ציפיות ובסוף סיימתי את האליפות בצורה מפתיעה בין 32 הראשונות. זה הרגע שכולם אמרו שיש בי משהו ואני יכולה להגיע רחוק בסייף'".

מה החלום הגדול שלך?

"להגיע לאולימפיאדה ולייצג את המדינה".

איפה נראה אותך בעוד 10 שנים?

"כנראה שאעסוק במשהו שקשור לכלכלה או עסקים. אבל תמיד הסייף יהיה שם. גם אם זה רק בתור תחביב".

אתם מוכנים לזה? מרוץ winner הסרגל יוצא לדרך

|

עיריית מגדל העמק מציגה: טניס לכולם

|

6 מדליות בתחרות ארצית למועדון האגרוף מעפולה

|