גמר אליפות נוער: גלבוע/מעיינות סגנית האלופה

האליפות הוכרעה במשחק הרביעי בסדרה לאחר ששחקניו של ליאור קרת הובסו בתוצאה 103:82, ויסתפקו למרות העונה הסדירה הנהדרת רק בסגנות

אם ציפינו לדרמות כדורסל בסדרת האליפות בין נוער גלבוע/מעיינות לבין נוער מכבי ת"א, סדרה שרבים בעמק תלו בה תקווה לאליפות ראשונה למועדון הצפוני התבדו.
גלבוע/מעיינות שניצלה מסוויפ, לאחר שבמשחק השלישי בגן נר ניצחו את מכבי ת"א והפיחו תקווה שניתן לעשות מהפך וגם אליפות. הרבה נכתב על הקבוצה של קרת שעשתה עונה סדירה חלומית לאחר שהפסידה רק 3 פעמים במהלך העונה, ובבית העליון נשארה בלתי מנוצחת עם 11 ניצחונות שהבטיחו לה את הביתיות בפלייאוף ובפיינלפור.
אולם הצהובים מתל אביב, למרות הביתיות של האדומים מהגלבוע פתחה טוב את הסדרה של הטוב מבין חמש משחקים בשתי ניצחונות ראשון בגן נר והשני בהדר יוסף. שחקני נוער גלבוע מעיינות הצליחו לצמק ל- 2:1.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


אבל ביום חמישי האחרון הביסו חניכיו של אורן אהרוני במשחק הרביעי בהדר יוסף את גלבוע/מעיינות בתוצאה 103:82 וזכו בצדק באליפות בתוצאה 3:1 בסדרת האליפות והשאירו את המחמאות לאדומים על הריצה של גלבוע/מעיינות בעונה הסדירה. במשחק עצמו התל אביבים לעומת המשחק הקודם, שלטו ללא עוררין  בצבע והובילו ברוב שלבי המשחק כך שהרבע הארחרון היה רק לפרוטוקול.

 

קלעו לגלבוע/מעיינות: אייל ננקין 12, אביאל לוי 12, איתי מוסקוביץ’ 9, דן פרבר 9, עמית ראובן 7, יותם חנוכי 7, אלון חנני 9, רזיאל חיון 5, דניאל כהן 8, בניהו סרור 4.

קלעו למכבי ת”א: תומר פורת 27 (14 ריב’), עידן אלבר 22 (14 ריב’), עמרי סיניבר 17, אדם בן בסט 13, עידו בן הרוש 12, עמית עבו 8, יונתן משה אטיאס 6.

ברקע מלחמת "חרבות ברזל": מרוץ בשביל הבנים הדרוזים 2024 יוצא לדרך

|

אתם מוכנים לזה? מרוץ winner הסרגל יוצא לדרך

|

6 מדליות בתחרות ארצית למועדון האגרוף מעפולה

|