עפולה: התקציב יקטן בכ- 600 אלף שקל: "רוצים למנוע קריסה" 

במועדון מתכוונים לקצץ את התקציב בצורה משמעותית לקראת העונה הבאה. ובינתיים בגלל שפרעו את ההלוואה של הקבוצה בבת אחת (חצי מיליון) הקבוצה קיבלה תקציב של כ-950 אלף שקלים במקום 1.5 מיליון, מה שיצר בעיה רצינית עבור ההנהלה

בזמן שרבים מאנשי הכדורגל בארץ מנצלים את הפגרה ויצאו כבר לנפוש בחו"ל אחרי עונה מתישה, בהפועל עפולה עדיין טרודים בענייני העונה שהייתה.
ראשי הקבוצה הפכו בשבוע האחרון עולמות בכדי לעמוד בהתחייבויות מול השחקנים ולשלם להם את המשכורת האחרונה, שהייתה אמורה להיות משולמת כבר ב-20 למאי ונכון לעכשיו היא מתעכבת.
"אנחנו לא כמו יתר המועדונים שעדיין חייבים לשחקנים שתי משכורות וזה לא מזיז לאף אחד בהנהלה", אמרו השבוע במועדון על רקע העיכוב בשכר. "בהפועל עפולה של השנים האחרונים יש מוסר תשלומים גבוה. אנחנו עושים הכל בכדי לשמור על זה. היו"ר דני אסולין לא ישן בלילות בגלל זה. אנחנו מאמינים שבקרוב נמצא את הפתרונות לבעיה שנוצרה".

• עונה קשה שבקושי היו בה הכנסות

מבחינת הכנסות זו הייתה שנה דלה וקשה במיוחד עבור המועדון העפולאי, שנכון לעכשיו סוחב גירעון תקציבי שאפילו ראשי הקבוצה לא יודעים לומר בדיוק על כמה הוא עומד.
לא זו בלבד שמרבית משחקי הבית העונה התקיימו ללא דמי כניסה וזאת בשאיפה לגרום לקהל העפולאי להגיע, אלא שגם אנשי עסקים שונים שבשנים קודמות הזרימו תרומות נכבדות לקופת המועדון השנה פשוט נעלמו כלא היו. כמובן שזה מותיר את ראשי המועדון בפני בעיה לא קטנה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


להזכירכם, בשנה האחרונה ראשי הקבוצה לקחו הלוואה על סך חצי מיליון שקלים במטרה לא לפגוע בתשלומים השוטפים וחתמו על מסמך לפיו יחזירו כל עונה 100 אלף שקלים. אלא שלאחרונה הם גילו למרבה ההפתעה כי נעשתה פריסה לא נכונה של החזר התשלומים (פרעו את ההלוואה בבת אחת) וזה יצר בעיה עוד יותר גדולה. למעשה הקבוצה בנתה על תקציב של 1.5 מיליון שקלים ובפועל קיבלה בערך 950 אלף שקלים. מסיבה זו עדיין לא שולמה גם המשכורת האחרונה של העונה. נוסף לכל הבעיות האלה יש לציין גם את חילופי המאמנים שהיו באמצע העונה, מה שהגדיל עוד יותר את הבור הכלכלי.

• "נבנה קבוצה שמבוססת על שחקנים צעירים"

האם כל זה ישפיע על ההכנות המקצועיות לקראת העונה הבאה? "אין ספק שזה ישפיע על ההכנות לקראת העונה הבאה", מבהיר היו"ר דני אסולין שכרגע עסוק כל כולו במטרה לגייס כספים עבור המשכורת האחרונה של השחקנים. "אנחנו הולכים על תוכנית הבראה. נבנה קבוצה שמבוססת בעיקר על שחקנים צעירים בכדי לחסוך עלויות. התקציב יקטן בצורה משמעותית, לפחות בחצי מיליון שקלים. אין לנו ברירה אחרת. חייבים לעשות את הצעד הזה בכדי שהמצב הכלכלי לא ידרדר עוד יותר ויגרום חלילה לקריסה בעתיד".

6 מדליות בתחרות ארצית למועדון האגרוף מעפולה

|

עיריית מגדל העמק מציגה: טניס לכולם

|

חוגי הספורט של המועצה האזורית עמק יזרעאל יוצאים לדרך

|