כבוד: עפולה סגנית אלופת המדינה בכדורסל ילדים

קבוצת הילדים של הפועל עפולה בראשותו של ורון גנדלמן סיימה עונה חלומית כסגנית אלופת המדינה לאחר שנכנעה בצמד משחקי הגמר מול הדאבליסטית מראשון לציון. גנדלמן: "אני גאה ושמח שנפל בחלקי לאמן חבורה כזו"

העונה החלומית הגיעה לסיומה עם תחושת גאווה: קבוצת הילדים של עירוני הפועל עפולה סיימה את אחת העונות המוצלחות בתולדות קבוצה של המועדון העפולאי. חניכיו של ורון גנדלמן הגיעו למשחקי גמר אליפות המדינה ונכנעו בשני משחקים למחזיקת הגביע מראשון לציון שזכתה גם בתואר האליפות.
למשחקי הגמר הגיעו העפולאים מותשים וחבולים וחלקם עבר טיפולים אינטנסיביים בכדי להכשיר אותם לצמד המשחקים.
יש לציין כי במשחק ביום חמישי היו באולם בעפולה קרוב ל-400 צופים שהודו לילדים על העונה המרגשת.
קבוצת הנערים ארצית של המועדון שרדה בליגה השבוע וכעת המשימה של הילדים בשנה הבאה בכיתה ט' היא לעשות עלייה לליגה הלאומית לנערים ואולי לשחזר את ההישג כנערים בעוד שנתיים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


ורון גנדלמן מאמן הקבוצה אמר בסיום המשחק: "אני גאה ושמח שנפל בחלקי לאמן חבורה כזאת של גברים. אני מאחל לכולם להגיע לרמות הגבוהות ביותר ושתמיד תשארו צנועים ואנשים/ילדים מדהימים כמו שאתם היום. למועדון שלי שזה כבר יותר מבית שני אני מאחל כל שנה אליפויות ותארים ברמה הארצית. תודה לכולם על העידוד, התמיכה והפרגון".
יו"ר המועדון יוסי מלכה שליווה את הקבוצה לראשון לציון יחד עם הורים רבים הודה לילדים ולמאמן על העונה המדהימה והבטיח כי המועדון ימשיך להעמיד לרשות שחקני בית הספר לכדורסל את מיטב התנאים להצלחה גם בעתיד.
סגל הקבוצה כולל את עילי לגון, הראל לוטאטי, דן מלכה, מישל קירשנר, רון שינאווה, ניתאי בינימין, אופק וזאן, רועי מדיזדה, אליחי גבר, יהונתן יוסף שמיר, נדב ספיר, ויקטור ברנרצ׳יק, אורי עטיה.

"יש לי רצון ותוכניות לבנות עם הקבוצה משהו גדול"

|

עיריית מגדל העמק מציגה: טניס לכולם

|