קומו ותריעו להם: הנוער של גלבוע/מעיינות שוב בגמר האליפות

החבורה הלוהטת של ליאור קרת דילגה על הפועל ירושלים בסדרת חצי הגמר עם סוויפ מושלם (3:0 בסדרה של הטוב מ-5) והעפילה למעמד הגמר בפעם השנייה ברציפות. תפגוש בגמר את מכבי ת"א. צילום באדיבות עתר גלבוע /מעיינות

אחרי שקבוצת הבוגרים של גלבוע/גליל סיימה את העונה המפתיעה שלה והותירה לכולנו טעם של עוד, כעת הגיע תורה של קבוצת הנוער של המחלקה לקבל את הבמה הראויה. קבוצת הנוער של גלבוע/מעיינות העפילה בפעם השנייה ברציפות לסדרת גמר אליפות המדינה, לאחר שרשמה סוויפ משכנע מול קבוצת הנוער של הפועל ירושלים בסדרת חצי הגמר (3:0 בסדרת הטוב מ-5 משחקים).
במשחק שנערך באולם עין חרוד, שהיה סולד אאוט, היו דקות של מתח שגרמו לדפיקות לב מואצות בקרב האוהדים הרבים מהעמק, שספיקו אווירה מחשמלת. 6 דקות לסיום ירושלים הצליחה להפוך את התוצאה (56:57), ונראה היה שהסדרה שוב נפתחת. אבל אז שחקני גלבוע/מעיינות ביצעו ריצה מטורפת של 20:4 בדרך לניצחון מוחץ 76:61, שהכניס את האולם לטירוף. רק אז הצוות המקצועי בראשותם של ליאור קרת, יאיר ניזר, וגיא שוהם התפנה גם לחגוג עם השחקנים.


לקראת סדרת הגמר במועדון גלבוע/מעיינות מורגשת אווירה של טירוף. במועדון החלו בהכנות המקצועיות למשחק, ובמקביל יצאה קריאה ברשתות החברתיות לבוא ולמלא את אולם גן נר.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


ביום רביעי הקרוב (24/5) יפגשו חניכיו של ליאור קרת באולם הכדורסל בגן-נר את מכבי ת"א שניצחה את אליצור נתניה במשחק החמישי ביניהם בסדרה הצמודה ביום ה' האחרון.
עבור החבורה המוכשרת של ליאור קרת מדובר בעונה פנטסטית במיוחד. הקבוצה סיימה את העונה הסדירה ללא הפסדים, תוך כדי שהיא רושמת מאזן אדיר של 11 ניצחונות. בדרך היא גברה כמובן על קבוצות שנחשבות לאריות הליגה: הפועל ירושלים, מכבי ת"א, עמק יזרעאל ועוד.
גם בפלייאוף עד כה, כאמור, לא עצרו שחקני גלבוע/מעיינות את המאזן המושלם. הם גברו ברבע הגמר על נס ציונה החזקה בתוצאה 2:0 בסדרה של הטוב משלושה משחקים, ומול הפועל ירושלים רשמו 3:0 מוחץ בסדרת חצי הגמר.
לקראת סדרת הגמר במועדון גלבוע/מעיינות מורגשת אווירה של טירוף. במועדון החלו בהכנות המקצועיות למשחק, ובמקביל יצאה קריאה ברשתות החברתיות לבוא ולמלא את אולם גן נר.
הנציגה השנייה של האזור, קבוצת הנוער של הפועל עמק יזרעאל אף היא רשמה הישג נפלא לאחר שסיימה במקום השלישי את העונה הסדירה עם 7 נצ' ו- 4 הפס', ופגשה בפלייאוף ברבע הגמר את נוער של אליצור נתניה לה הפסידה 2:0 בסדרה. 

6 מדליות בתחרות ארצית למועדון האגרוף מעפולה

|

"יש לי רצון ותוכניות לבנות עם הקבוצה משהו גדול"

|

עיריית מגדל העמק מציגה: טניס לכולם

|