בית שאן: "מנסים להזיז את אלקסלסי מהקבוצה"

גורמים בסביבת המועדון טוענים כי יש מי שמנסים להזיז מתפקידו את מנהל הקבוצה הוותיק, בבר אלסקלסי, שנחשב לאחד מסמלי המועדון. ומדוע הרוחות סערו בארוחת סיכום העונה?

האם בהפועל בית שאן מנסים להזיז מתפקידו את מנהל הקבוצה בבר אלקסלסי, מי שנחשב לאגדה וסמל בקבוצה ומאחוריו למעלה מ-50 שנות פעילות למען המועדון?
אחרי עונה מתישה ורוויה בטלטלות, ביום חמישי שעבר הקבוצה התכנסה לארוחת סיכום עונה, שבה נכח בין היתר גם ראש העיר רפאל בן שטרית. מיד לאחר עזיבתו של ראש העיר, כך לטענת גורמים במועדון, התרחש במקום ויכוח קולני לא נעים שגלש למקומות לא רצויים. וזאת כאשר אחד השחקנים במקום זרק הערה עוקצנית לעברו של מנהל הקבוצה הוותיק, בבר אלקסלסי: "בעונה הבאה ההנהלה תתחלף. נחזיר את אילן אבוטבול במקומך".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


גורם בקבוצה סיפר: "ההערה נאמרה כנראה בצחוק אבל בבר אלקסלסי לקח את זה די קשה ואמר בזעם: 'אני בעל הבית פה ואף אחד לא יזיז אותי מהקבוצה. יחד עם זאת, יש דיבור בתקופה האחרונה סביב האפשרות להביא במקומו של בבר בן אדם אחר שיטפל בכל העניינים מסביב".
גורם אחר במועדון אמר: "כולם בבית שאן מעריכים ומכבדים את בבר. לאורך השנים הוא תרם להפועל בית שאן בלי סוף, אבל אולי הגיע הזמן להזרים דם חדש למועדון. אף אחד חלילה לא רוצה לפגוע בו, כי כולם אוהבים אותו".

6 מדליות בתחרות ארצית למועדון האגרוף מעפולה

|

"יש לי רצון ותוכניות לבנות עם הקבוצה משהו גדול"

|

אתם מוכנים לזה? מרוץ winner הסרגל יוצא לדרך

|