גלבוע/גליל סיימה את העונה: "אפשר להיות גאים"

הפועל גלבוע/גליל המפתיעה סיימה עונה יפה עם הפסד ביתי להפועל חולון 93:76, שטיפסה ברגע האחרון למקום הראשון בטבלה. ג'ייסון סיגרס קלע 17 נקודות. אצל המנצחת בלט שלומי הרוש עם 23 נקודות

העונה היפה של הפועל גלבוע/גליל הסתיימה הערב (ב') עם הפסד ביתי 93:76 מול הפועל חולון, שטיפסה ברגע האחרון למקום הראשון בטבלה.
גלבוע/גליל, שנלחמה עד הרגע האחרון בניסיון להשיג את הכרטיס השמיני לפלייאוף, באה למשחק בידיעה שהיא לא תלויה רק בעצמה: אם תנצח ובנוסף חיפה תפסיד, רק אז היא תסיים במקום השמיני, אך בכל תרחיש אחר תסיים את העונה היפה שלה.
ג'ייסון סיגרס, שהפך בשבוע שעבר לשחקן הראשון שנבחר פעמיים ברציפות למצטיין המחזור בליגת ווינר סל מאז שדריל מונרו עשה זאת באוקטובר 2015, שוב הציג משחק נפלא. הגארד המצוין קלע הערב 17 נקודות. לצידו בלטו גריפין וקוואלס גם הם כ"א עם 17 נקודות.

אוהדי גלבוע גליל הודו לשחקנים על עונה  מהנה בסיום המשחק
אוהדי גלבוע גליל עודדו עד לסיום המשחק

החצי הראשון התנהל בשליטה מוחלטת של האורחים מחולון שירדו להפסקה ביתרון מבטיח 51:30. בתחילת הרבע השלישי גריפין, סיגרס וקוואלס נכנסו לעניינים והובילו את גלבוע לריצה של 12:1 וההפרש ירד מתחת ל-10, אבל האורחים בראשות של טרל הולוואי ושלומי הרוש ציננו את ההתלהבות די מהר והורידו את קבוצתם לרבע השלישי ביתרון 67:52. ברבע האחרון הכוחות של שחקני גלבוע הסתיימו וחולון רשמה ניצחון משכנע 93:76. שלומי הרוש הצטיין בשורות חולון עם 23 נקודות.  גלבוע גליל מסיימת עונה מפתיעה עם הרבה סיבות לאופטימיות. אין ספק שמגיעות לקבוצה הזו מחמאות גדולות ובמיוחד למאמן שלה אריאל בית הלחמי, שהפיק את המקסימום מהסגל הצנוע שעמד לרשותו. "אפשר להיות גאים אחרי עונה כזו", סיכמו בגלבוע אחרי המשחק.

עיריית מגדל העמק מציגה: טניס לכולם

|

"יש לי רצון ותוכניות לבנות עם הקבוצה משהו גדול"

|