קרלוס פויול פגש מעריצים מהאזור: "חוויה להכיר את האוהדים בישראל"

צבי לובל ובנו אדוארדו מהצפון זכו להגשים חלום ולבלות ערב של חצי גמר ליגת האלופות במחיצתו של הכוכב הקטאלוני, קרלס פויול, שהגיע לארץ במסגרת פעילות שיווקית של חברת "היינקן". צילום: שוקה כהן

אגדת הכדורגל וכוכב העבר של קבוצת ברצלונה, קרלס פויול, התארח בשבוע שעבר בישראל והוזמן על ידי חברת הבירה, היינקן על מנת לקחת חלק בפעילות השיווקית של החברה עם ליגת האלופות-"כוכב בסלון".
פויול, שכונה "טרזן" והעביר 15 שנים במדי הקבוצה הבוגרת של ברצלונה, הגיע ארצה במסגרת הפעילות שכוללת חוויית צפייה עם אוהדי ליגת האלופות בישראל. הקטאלוני צפה במשחק חצי גמר ליגת האלופות יחד עם עשרות אוהדים נלהבים. צבי לובל ובנו אדוארדו מנשר זכו להגשים חלום ולבלות ערב של חצי גמר ליגת האלופות במחיצתו של הכוכב הספרדי אותו הם כה מעריצים.
פויול התרגש מקבלת הפנים החמה וציין כי שמח לפגוש את מעריציו בישראל שעדיין זוכרים את הימים הטובים והרגעים הגדולים שלו בברצלונה: "זוהי חוויה מרגשת ומיוחדת עבורי להכיר מקרוב את האוהדים בישראל. נהניתי מכל רגע. אשמח לבקר כאן שוב".
מאחורי הגעתו לארץ של קרלס פויול עומדת חברת "היינקן" וביקורו המתוקשר בישראל התקיים במסגרת הפעילות השיווקית עם ליגת האלופות -"Prepare The Match".

עיריית מגדל העמק מציגה: טניס לכולם

|

חוגי הספורט של המועצה האזורית עמק יזרעאל יוצאים לדרך

|

ברקע מלחמת "חרבות ברזל": מרוץ בשביל הבנים הדרוזים 2024 יוצא לדרך

|