יש אליפות: קבוצת הילדים לאומית של עפולה זכתה בתואר

קבוצת הילדים לאומית של הפועל עפולה בכדורסל זכתה באליפות אחרי ניצחון מתוק 62:70 מול השכנה גלבוע/מעיינות. המאמן ורון גנדלמן: "אני גאה ושמח שנפל בחלקי לאמן קבוצה כזו". כעת הקבוצה תעלה לטורניר אלוף האלופים

יש אליפות: קבוצת הילדים לאומית של הפועל עפולה חגגה השבוע ניצחון מתוק 62:70 על סגניתה, השכנה מגלבוע/מעיינות. הקבוצה של ורון גנדלמן פתחה את העונה בהפסד לעמק הירדן ומאז לא הפסידה עד לדרבי שנערך השבוע. במשחק הזה עלו חניכיו של גנדלמן בידיעה שניצחון על היריבה אותה ניצחו בחוץ יביא אליפות.
אולם הפייס היה צר מלהכיל את 500 הצופים שהגיעו לדחוף את הילדים. אחרי פתיחה מוחצת של המקומיים שהובילו כבר 6:18 באו דקות טובות של הגלבוע והיתרון העפולאי קוצץ לשלוש במחצית. בפתיחת הרבע השלישי עלו האורחים ליתרון אבל העפולאים בתמיכת הקהל לחצו על הגז ולא השאירו סיכוי לאורחים. בסיום המשחק פרץ הקהל למגרש והניף את השחקנים על הכתפיים בזמן שהם גוזרים את הרשתות.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מאמן הקבוצה אמר בסיום המשחק: "אני גאה ושמח שנפל בחלקי לאמן חבורה כזאת של גברים. אני מאחל לכולם להגיע לרמות הגבוהות ביותר ושתמיד יישארו צנועים ואנשים/ילדים מדהימים כמו שהם היום. למועדון שלי שזה כבר יותר מבית שני אני מאחל כל שנה אליפויות. תודה לכולם על העידוד, התמיכה והפרגון. וכמובן לאישתי ולנסיך שלי יהלי אוהב אתכם מאוד ותודה על ההבנה".
יוסי מלכה מנהל בית הספר לכדורסל הודה לשחקנים על ההישג הנפלא המוכיח כי העבודה הקשה במחלקת הכדורסל מגן חובה ועד קבוצת הנוער מוציאה פירות ותוצאות כמו הערב. סגל הקבוצה כולל את עילי לגון ודן מלכה שחקני נבחרת ישראל עד גיל 14. כמו כן, שותפים מלאים להצלחה הגדולה: הראל לוטאטי, מישל קירשנר, רון שינאווה ניתאי בינימין, אופק וזאן, רועי מדיזדה, אליחי גבר, יהונתן, יוסף שמיר נדב ספיר,  ויקטור ברנרצ׳יק, אורי עטיה.
כעת עולה הקבוצה יחד עם עוד 6 אלופות מחוז לטורניר אלוף האלופים הארצי ואנחנו מבטיחים להמשיך ולעקוב אחרי החבורה הנהדרת.


 

"יש לי רצון ותוכניות לבנות עם הקבוצה משהו גדול"

|

6 מדליות בתחרות ארצית למועדון האגרוף מעפולה

|