כפר ברוך: רצים לזכרו של ארז דיקר ז"ל

דיקר, נפטר מדום לב בהיותו בן 37 בלבד, בביתו והותיר אשה ושלושה ילדים. המסלול לזכרו התקיים בשלושה מסלולים: ריצה, אופניים והליכה. "ארז הלך מאתנו, אך השאיר חותם משמעותי", אמרה באירוע אלמנתו של ארז, נועה

בוקר מרגש במושב כפר ברוך בעמק יזרעאל. ביום שישי האחרון נערך במושב המירוץ קהילתי הראשון  ע"ש ארז דיקר ז"ל. דיקר, נפטר מדום לב בהיותו בן 37 בלבד, בביתו והותיר אשה ושלושה ילדים. המסלול לזכרו התקיים בשלושה מסלולים: ריצה, אופניים והליכה. כל גני הילדים של היישוב, בני נוער וותיקי היישוב, לקחו חלק במירוץ. כמו כן, השתתפו במסלול הריצה חבריו של ארז מהמשטרה.

נעה, אלמנתו של ארז, נושאת דברים באירוע המרגש
נעה, אלמנתו של ארז, נושאת דברים באירוע המרגש

נועה דיקר, אלמנתו של ארז ז"ל, בירכה: "רעיון המרוץ החל לצוץ קצת לפני שנה. ארז נולד במושב והביא אותי למקום ילדותו לבנות ביחד משפחה ולהשתרש במקום ילדותו. ארז הלך מאתנו, אך השאיר חותם משמעותי. מרוץ זה הוא תחילתה של מסורת להנציח את האיש שהיה כה יקר לליבי. מודה לכולכם שהגעתם לחלוק לארז כבוד".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


יובל בן ה 11, בנם הבכור של נועה וארז, עיצב את לוגו החולצה והאירוע הופק ובוצע בהתנדבות והתגייסות מרשימה מאוד של חברי הקהילה במושב. בכפר ברוך אמרו השבוע: "האוירה הייתה מרגשת ואנו תקווה לכך כי זוהי תחילתה של מסורת רבת שנים. האירוע התקיים במסגרת תכנית אפשרי בריא של המועצה ולהפקת והצלחת האירוע תרמו והתנדבו רבים, ביניהם: משטרת ישראל, חברת תנובה, מיקי פרקש, שטרק שלטים, אפקטבעי, גרפיקל הדפסות, נדב קינוחים, משפ' סגלוביץ ונוספים.