אסי גלבוע הבטיחה הישארות: "אפשר לנשום לרווחה"

אחרי 6 משחקים ללא ניצחון, הקבוצה של מוריס אוזן רשמה ניצחון קריטי 0:1 על מגדל העמק (כבש לידור כהן), שמבטיח לה את ההישארות. ביום שישי: הקבוצה תארח את הרצליה למשחק שהוא לפרוטוקול בלבד

צפירת הרגעה באסי גלבוע. אחרי חודש מתוח ומורט עצבים כשמעל הקבוצה ריחפה סכנת הירידה, אסי גלבוע השיגה במחזור האחרון ניצחון קריטי 1:0 מול הפועל מגדל העמק משער של לידור כהן, ניצחון שהבטיח לקבוצה את ההישארות בליגה באופן רשמי.
"סוף סוף אפשר להירגע מכל הלחץ שהיה בתקופה האחרונה ולנשום לרווחה", אומר היו"ר אוהד אפרים, שיחרר אנחת רווחה גדולה אחרי הניצחון במגדל העמק. "חווינו עונה קשה מאוד. במהלך העונה קיבלנו הרבה החלטות שבאותם רגעים נראו לנו נכונים. לא חכמה לבוא ולשפוט החלטות בדיעבד. הבאנו סגל שחקנים איכותי מאוד. ובשום סיטואציה לא חשבתי שנגיע למצב כזה ונסתבך בתחתית".

"אני לא סוחר". אוהד אפרים
יו"ר אסי גלבוע אוהד אפרים

ואכן, זאת הייתה עונה עגומה ומטלטלת עבור המועדון מהתענכים, עונה שבמהלכה נעשו לא מעט טעויות ושינויים בקבוצה, כולל ארבעה מאמנים שונים שהתחלפו על הקווים. זה התחיל בקיץ עם אבי דנן, שעזב רגע לפני פתיחת העונה והוחלף ע"י איתן טייב, שפוטר לאחר חמישה מחזורים. את מקומו של טייב תפס רפי בוסקילה שאומנם הצליח לאזן את הקבוצה מבחינת התוצאות, אך סיים את דרכו בטונים צורמים בעקבות מחלוקת מול ההנהלה, שמיהרה להנחית במקומו את מוריס אוזן.
ביום שישי הקבוצה תארח את הפועל הרצליה למשחק שהוא לפרוטוקול בלבד ובעצם לא משנה כלום עבור אף קבוצה.

ברקע מלחמת "חרבות ברזל": מרוץ בשביל הבנים הדרוזים 2024 יוצא לדרך

|

6 מדליות בתחרות ארצית למועדון האגרוף מעפולה

|

"יש לי רצון ותוכניות לבנות עם הקבוצה משהו גדול"

|