בית שאן רוצה פלייאוף: "מקווים שגלבוע תיתן פייט להרצליה"

בית שאן ניצחה במחזור האחרון והתבססה במקום ה-5, אך במחזור הנעילה היא לא תשחק עקב התפרקותה של כרמיאל/צפת. בקבוצה מקווים למעידה של המדורגת שישית בטבלה הרצליה (תשחק מול אסי גלבוע) בכדי לזכות בכרטיס לפלייאוף

אחרי עונה מטלטלת ורצופה במשברים, הפועל בית שאן עדיין מקווה להיות בפלייאוף העליון. הקבוצה של איתן טייב שמרה על המקום החמישי בטבלה שמקנה בסיום העונה את הכרטיס למשחקי הפלייאוף, וזאת לאחר שגברה במחזור האחרון 1:3 על קרית אתא בחוץ משערים של שלום עקיבא ולירון אלימלך.
בעוד שכל קבוצות הליגה תשחקנה בסופ"ש הקרוב במסגרת מחזור הנעילה של העונה הסדירה, הפועל בית שאן לא תשחק עקב התפרקותה של כרמיאל/צפת. אי לכך, עיני אנשי הפועל בית שאן תהיינה נשואות למשחקה של הפועל הרצליה, שמדורגת כעת במקום השישי בטבלה (מרחק 3 נקודות מבית שאן והפרש שערים עדיף).


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


הפועל הרצליה תתארח במגרש בתענכים למשחק קריטי מבחינתה מול אסי גלבוע, שכבר הבטיחה את ההישארות בליגה אחרי ניצחון מול מגדל העמק. במידה והרצליה תנצח במשחק היא תזכה בכרטיס לפלייאוף העליון. מנגד, כל תוצאה אחרת ישלח את הפועל בית שאן למאבקי הפלייאוף.

"אנחנו תלויים באסי גלבוע. מקווים שיפגינו ספורטיביות ויתנו פייט ראוי להרצליה. אנחנו מקווים להיות בפלייאוף, זה ימתיק את העונה הלא פשוטה שחווינו", אמר שחקן בבית שאן לקראת מחזור הנעילה.

אתם מוכנים לזה? מרוץ winner הסרגל יוצא לדרך

|

"יש לי רצון ותוכניות לבנות עם הקבוצה משהו גדול"

|