הנשיא יעקב "התפוצץ" על שחקני עפולה:"אתם מביישים את המועדון"

מקורבים לקבוצה סיפרו כי הנשיא ששי יעקב יצא בתום המשחק מול שעריים במתקפת זעם חסרת תקדים כנגד השחקנים: "לא נהסס לשלוח שחקנים ליציע ולהטיל עליהם קנסות כבדים"

הנהלת הפועל עפולה מציגה-לחץ: המשחק הכי דרמטי ורב התהפוכות בליגה הלאומית התרחש אתמול באצטדיון בבירת העמק, כשעפולה ניצלה מהפסד בדקה ה-94 וסיימה בתיקו רב שערים מול מכבי שעריים. אבל הדרמה במשחק הייתה רק פרומו ל"סרט" שהתרחש בחדר ההלבשה בסיומו ונראה שמפלס הלחץ שאופף את הקבוצה בשבועות האחרונים מגיע לשיאים חדשים.
גורמים המקורבים למועדון סיפרו כי אמש, בתום המשחק, נכנס נשיא המועדון ששי יעקב לחדר ההלבשה וגער על השחקנים, הן על יכולתם על כר הדשא והן מחוצה לו.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מקורב לקבוצה סיפר כי יעקב הביע זעם רב ואמר כי ההנהלה לא תהסס לשלוח שחקנים ליציע עד סוף העונה ובמקביל תטיל עליהם קנסות כבדים. ״אני מכיר את ששי יעקב שנים רבות אבל מעולם לא ראיתי אותו כועס כל כך״, אמר המקורב, ״כנראה שהגיעו מים עד נפש. הוא מרגיש שהוא נותן את כל כולו לקבוצה והשחקנים מצידם לא מספקים את הסחורה ומעדיפים ללכלך בעילום שם באמצעי התקשורת. הוא חש פגיעה אישית בו ובדני אסולין. אני בטוח שהוא עוד לא אמר את המילה האחרונה בסיפור הזה״.

6 מדליות בתחרות ארצית למועדון האגרוף מעפולה

|

אתם מוכנים לזה? מרוץ winner הסרגל יוצא לדרך

|

"יש לי רצון ותוכניות לבנות עם הקבוצה משהו גדול"

|