בית שאן: "מעולם הקבוצה לא נתמכה בסכומים כאלה ע"י העירייה"

אחרי 5 משחקים ללא ניצחון ורגע לפני מפגש החוץ מול מגדל העמק (שישי, 14:00), ראשי הפועל בית שאן קיימו טקס הרמת כוסית לכבוד החג. ראש העיר רפאל בן שטרית כיבד את האירוע בנוכחותו: "יש מי שמשתמשים במועדון ככלי לניגוח פוליטי"

 

על רקע התוצאות המאכזבות (5 משחקים רצוף ללא ניצחון) ורגע לפני המפגש המסקרן מול מגדל העמק (שישי, 14:00), הנהלת הפועל בית שאן קיימה השבוע טקס הרמת כוסית לכבוד חג הפסח בנוכחות שחקני הקבוצה, ראש העיר וסגנו. ראש העיר בירך את השחקנים לרגל החג ובישר להם במעמד החגיגי על העברת תשלום משכורת חודש פברואר.
במהלך הטקס  אמר ראש העיר כי מאז תחילת העונה הועברו לקופת המועדון סך של 450 אלף שקל תרומות שגייס יחד עם אליעזר כהן-זדה לקבוצה. בנוסף, העביר בן שטרית מתקציב העירייה לפני פחות מחודש סך של 208 אלף שקל.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בשבוע שעבר, ביצעה העירייה העברה נוספת לקבוצה על סך של 200 אלף שקל נוספים וכעבור ימים אחדים הועבר סך של 150 אלף שקל  נוספים. סך הכל רק לעונה הנוכחית  יותר  ממיליון שקלים. לרשות הקבוצה עומד תקציב נוסף שיועבר אליה עד סוף השנה על סך של 270 אלף שקל.
"המאמצים הגדולים וההשקעה האדירה שלנו בקבוצה היא חסרת תקדים. מעולם לא נתמכה קבוצת הכדורגל של הפועל בית שאן בסכומים כאלה על ידי העירייה. בהזדמנות זאת אני רוצה להודות לסגני אליעזר על תמיכתו הממושכת ועל המאמצים הכבירים שלו לניהול הקבוצה וכמובן להנהלת מועדון הכדורגל של הפועל בית שאן", ציין בן שטרית והוסיף כי על אף המאמץ המתמשך לסייע לקבוצה ולהשיג מימון לפעילותה השוטפת מכל מקור אפשרי, יש מי שמשתמשים גם במועדון הפועל בית שאן ככלי לניגוח פוליטי, משמיצים ומכפישים. ראש העיר איחל לשחקנים חג פסח שמח וכשר והביע תקווה כי הקבוצה תסיים בהצלחה כלכלית ומקצועית את העונה.

חוגי הספורט של המועצה האזורית עמק יזרעאל יוצאים לדרך

|

עיריית מגדל העמק מציגה: טניס לכולם

|

ברקע מלחמת "חרבות ברזל": מרוץ בשביל הבנים הדרוזים 2024 יוצא לדרך

|