אחרי 40 שנה: בית"ר עפולה מפנטזת על עלייה במחזור הסיום

הקבוצה העפולאית המיתולוגית מליגה ג' מגיעה למחזור הסיום עם סיכוי לעשות עלייה היסטורית. שחקן הקבוצה עמוס קלס: "התמודדנו מול קבוצות עם תקציבים של כחצי מיליון שקלים. גם אם לא נעלה ליגה, עשינו עונה אדירה שאפילו ותיקי בית"ר עפולה לא זוכרים"

בקבוצה המיתולוגית מליגה ג', שנחשבת לאחת הקבוצות הוותיקות בארץ, מפנטזים על עלייה לליגה ב' אחרי 40 שנה בליגה הנמוכה בישראל.

לאורך השנים היו לקבוצה מספר הזדמנויות לעשות עלייה, אבל איכשהו כל אותן הזדמנויות פוספסו. כעת לקבוצה הצנועה מעפולה יש הזדמנות נוספת לעשות היסטוריה ועוד במחזור הנעילה. במחזור האחרון הקבוצה הביסה 4:0 את מכבי נצרת עילית החזקה ובעצם שמרה לעצמה את הסיכוי לעשות עלייה במחזור הנעילה (כבשו: בנימין לב, גל סויסה, ליאור בן שטרית ואליאב דהן).


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בשישי הקרוב ייערך מחזור סיום העונה בליגה ג' מחוז יזרעאל. בית"ר עפולה תארח את בני מוסמוס (מקום שני) ששואפת לסיים במקום השני שמוביל בסיום העונה לליגה ב', ואילו נצרת עילית תתארח אצל בני מושריפה (מקום רביעי). במידה ובית"ר עפולה תנצח והשכנה מנצרת עילית תחלץ במקביל נקודות במושריפה, אזי בית"ר עפולה תסיים במקום השני ותעלה לליגה ב' אחרי 40 שנה. תסריט אופטימי מדי? תלוי את מי שואלים.

• עמוס קלס: "לא באמת האמנו שמחזור אחד לסיום נהיה מועמדים לעלייה"

"אנחנו עושים עונה מיוחדת מאוד", אמר השבוע שחקן הקבוצה עמוס קלס, "כשבכל אימון ישנם מעל 20 שחקנים שמגיעים ללא משכורת ומתאמנים ברצינות, זה אומר עלינו הכל. רצינו להיות בצמרת אבל לא באמת האמנו שמחזור אחד לסיום נהיה מועמדים לעלייה. אנחנו מתמודדים מול קבוצות עם תקציבים של חצי מיליון שקלים, אבל יש לנו חדר הלבשה מגובש, אווירה מדהימה והביחד שלנו הביא אותנו לאיפה שאנחנו היום. אנחנו לא תלויים בעצמנו, אבל גם אם לא נעלה ליגה, עשינו עונה אדירה שאפילו ותיקי בית"ר עפולה לא זוכרים".

עיריית מגדל העמק מציגה: טניס לכולם

|

אתם מוכנים לזה? מרוץ winner הסרגל יוצא לדרך

|