עפולה מחוץ לפלייאוף העליון: "השחקנים פשוט לא הופיעו"

הקבוצה של ראובן עטר פישלה ברגע האמת לאחר שלא הצליחה לנצח את נועלת הטבלה הפועל ירושלים (1:1) ונותרה מחוץ לפלייאוף העליון. "אכזבה קשה. השחקנים לא הופיעו למשחק", אמרו בקבוצה

 

תיקו שכולו הפסד. אכזבה קשה נרשמה בהפועל עפולה לאחר שהקבוצה סיימה היום (ו') בתיקו 1:1 מול נועלת הטבלה הפועל ירושלים ונותרה מחוץ לפלייאוף העליון.

הפועל עפולה הגיעה בידיעה שניצחון יבטיח לה את כרטיס הכניסה לפלייאוף העליון ובהנהלה אף הציעו לשחקנים תמריץ כספי בניסיון לדרבן אותם עוד יותר. כמו כן, גם אפשרו כניסה חופשית לקהל (קצת יותר מ-500 צופים).

אלא שבמשחק עצמו הפועל עפולה, בעצמם בדומה לכל התקופה האחרונה, נראתה כמו חושך מצרים ובקושי הצליחה לייצר הזדמנויות, וזאת למרות שהיא שיחקה מול אחת הקבוצות החלשות בליגה. בעקבות התיקו עפולה נגררה לפלייאוף התחתון, ובעצם ישירות למאבקי ההישרדות בתחתית.

אחרי פתיחה חלשה שבה המשחק התנהל בעיקר במרכז המגרש, בדקה ה-20 עפולה קיבלה הזדמנות נהדרת לעלות ליתרון. יובל שאוט קיבל כדור נהדר מדור כוכב אבל החמיץ במצב של אחד על אחד מול ניל אברבנאל. רגע לפני הירידה להפסקה אליאור סיידר הגיע שוב למצב קורץ, אך שוב אברבנאל היה שם בכדי לבלום.

יצאו מאוכזבים. נשיא הפועל עפולה ששי יעקב ובנו, אורי
יצאו מאוכזבים. נשיא הפועל עפולה ששי יעקב ובנו, אורי

[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


• "אכזבה קשה. ציפינו מהשחקנים להילחם יותר"

בתחילת המחצית השנייה כשבעפולה התעדכנו בתוצאות של המגרשים האחרים, ראובן עטר הכניס את כארם ארשיד ואוגו צ'קומה בניסיון להוסיף מחץ בחלק הקדמי. אבל דווקא אז בדקה ה-60 שקט חרישי ירד על האצטדיון בעפולה, כאשר וורן אנטוני קיבל כדור במרכז ההגנה ובעט בחופשיות לקורה ופנימה. 1:0 להפועל ירושלים.

עפולה הצליחה לצאת מההלם בדקה ה-80 לאחר שגיא דיין איזן את התוצאה והחזיר את התקווה לעפולאים. שלוש דקות מאוחר יותר אותו גיא דיין נעץ כדור בקורה לאחר בעיטה חופשית נהדרת. מכאן ועד לשריקה האחרונה שחקני עפולה איבדו את הראש וכאמור גם את הכרטיס לפלייאוף העליון.

עפולה סוגרת משחק רביעי רצוף ללא ניצחון ובבית התחתון לא צפויים לה חיים קלים מול יריבות שכבר מוכנות נפשית למאבקי ההישרדות.

"אכזבה קשה. ציפינו מהשחקנים להילחם יותר ולנצח אבל לצערנו הם פשוט לא הופיעו למשחק. עם יכולת כזו קשה להיות בפלייאוף עליון ולמען האמת גם לא מגיע לנו", אמר גורם במועדון לאחר המשחק.

עיריית מגדל העמק מציגה: טניס לכולם

|

6 מדליות בתחרות ארצית למועדון האגרוף מעפולה

|

חוגי הספורט של המועצה האזורית עמק יזרעאל יוצאים לדרך

|