משלחת של 15 צועדים מירדן תגיע לצעדת הגלבוע הבינ"ל 

קבוצה של 15 צועדים וצועדות מירדן, אישרו במהלך השבוע את הגעתם לצעידה במסלול הבין-לאומי בצעדת הגלבוע שתיערך בשישי ושבת הקרובים.

היחסים בין ישראל וירדן עברו תהפוכות רבות מאז החתימה על הסכם השלום לפני 23 שנה, ורק לפני שבוע נדהמו בישראל משחרורו של רוצח הבנות, מאי-השלום, 20 שנה לאחר אותו מקרה טראגי.
למרות כל זאת, הסכם השלום בין המדינות שריר וקיים וברמה האישית נרקמים יחסים טובים ומלאי תקווה. אחד התחומים בהם נשמרים יחסי שכנות טובים הוא בתחום הספורט העממי.
וכך, קבוצה של 15 צועדים וצועדות מירדן, אישרו במהלך השבוע את הגעתם לצעידה במסלול הבין-לאומי בצעדת הגלבוע שתיערך בשישי ושבת הקרובים. חברי הקבוצה מבקשים בהגעתם לגלבוע, להעלות את המודעות לערכיו הבריאותיים והשיפור באיכות החיים המתלווים לעיסוק הספורטיבי.


הצעדה, על שם הרמטכ"ל רא"ל משה לוי, תכלול 3 מסלולים ברמות קושי משתנות


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


קבוצות צועדים מהמגזר הערבי והיהודי יצעדו השנה יחד עם קבוצות צועדים מהמדינות גרמניה, אוסטריה, ליטא, אנגליה, צרפת, הולנד ועוד. בנוסף, חברות "רפאל" ובנק לאומי נרשמו לצעדה ומכל אחת מהן צפויים להגיע למעלה מ-1,200 צועדים ולהתחרות על תואר הקבוצה הגדולה ביותר.
המועצה האזורית הגלבוע תקיים גם השנה את "צעדת הגלבוע" המסורתית. הצעדה, על שם הרמטכ"ל רא"ל משה לוי, תכלול 3 מסלולים ברמות קושי משתנות: מסלול משפחתי באורך של  6 ק"מ, מסלול עממי של 13 ק"מ ומסלול בינלאומי, אשר יבוצע לאורך של 20 ק"מ מידי יום, ובסך הכל 40 ק"מ על פי התקנות הבינלאומיות המחייבות.

"יש לי רצון ותוכניות לבנות עם הקבוצה משהו גדול"

|

חוגי הספורט של המועצה האזורית עמק יזרעאל יוצאים לדרך

|

ברקע מלחמת "חרבות ברזל": מרוץ בשביל הבנים הדרוזים 2024 יוצא לדרך

|