גלגלון דו קיום: מתעמלות מעפולה ומתעמלות מצריות מקהיר טיילו יחדיו

נבחרת המתעמלות של עפולה, הפועלת במסגרת רשת המרכזים הקהילתיים בעיר, שבה לעמק עטורת הישגים וגם עם חוויה מיוחדת בדמות בילוי משותף עם מתעמלות מקהיר. צילום: דניאל פלג'י

נבחרת ההתעמלות האומנותית בעפולה שבה לפני מספר ימים לבירת העמק עטורת הישגים לאחר שהשתתפה בתחרות בינ"ל בבודפשט, הונגריה. אולם לצד ההישגים הספורטיביים, ייזכרו המתעמלות וחברי המשלחת גם טיול אחד ומיוחד שערכו יחד עם משלחת שהגיעה מקהיר, מצרים.
אנה גרברניק, המאמנת הראשית של הנבחרת סיפרה: "יצאנו לתחרות "גרציה קאפ" עם משלחת שכללה שמונה בנות. מדובר בבנות כישרוניות שמתאמנות אצלי כבר 5-6 שנים. חלקן מתגוררות בעפולה וחלקן ביישובי העמק והאזור. הבנות התעלו על עצמן והפגינו כישרון רב במהלך התחרות בה לקחו חלק מתעמלות מ-27 מדינות ומסך הכול 47 אגודות. 2 בנות גם קטפו מדליות מהמקום הראשון והשני וכן קיבלנו גביעים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


אנחנו יוצאים מדי שנה לתחרויות בינלאומיות בכל רחבי העולם, אבל השנה הישגים היו לשמחתי מרשימים ביותר. המטרה המרכזית היא לקדם את הבנות לטופ של ההתעמלות בישראל, כולל השתייכות לסגל הנבחרת ואני מזהה שלחלק מהבנות יש את הפוטנציאל העתידי להימנות על סגל הנבחרת. יש להן עוד דרך לעבור ועבודה קשה אבל זו כפי שאמרתי המטרה.
בתום התחרות, ביום האחרון יצאנו לטיול בעיר הבירה ושאלו אותי אם תהיה לנו בעיה שהנבחרת המצרית תצטרף אלינו. השבתי מיד בחיוב מכיוון שאני לא מוצאת בזה שום בעיה, אלא להפך. אני בעד לשים את הפוליטיקה והמתחים מחוץ לספורט.
השהייה המשותפת לכל אורך הטיול הייתה מהנה ונעימה והבנות שלנו התחברו למתעמלות המצריות. היו שיחות לבביות וחיוכים לרוב. לי יש גם קשר והכרות עם המאמנת שלהן מה שתרם לבילוי המוצלח. דיברנו יחד עם האימונים, התקציבים, הדרך להצלחה וקצירת הישגים ועוד. בסופו של דבר בספורט יש שפה משותפת. בהמשך גם טסנו יחד לפני שנפרדנו בטיסת ההמשך", סיכמה גרברניק.

"יש לי רצון ותוכניות לבנות עם הקבוצה משהו גדול"

|

אתם מוכנים לזה? מרוץ winner הסרגל יוצא לדרך

|

חוגי הספורט של המועצה האזורית עמק יזרעאל יוצאים לדרך

|