חמודים! עמי אסייג והחברה התאילנדית הפגינו זוגיות צמודה, היכן פיזזו האחים סבג בחיפה? פלאש! – רכילות בעמק

מנהל מחלקת הנוער של הפועל עפולה, עמי אסייג, הגיע למגרש עם הצמודה התאילנדית שלו. איך אומרים 'זוג משמיים' בתאילנדית??? צילום: "אבי רביבו, צילום ספורט".

נא לפתוח יומנים ולשריין את התאריך הבא: חלוץ אסי גלבוע, עידן שפשה, ובחירת ליבו אילונה יעמדו תחת החופה בתאריך 20.3.17. המדור כבר נכנס להתרגשות.

 מתישהו בשבוע שעבר, הר החרמון: המאמן אייל הלטמן לקח קצת אוויר מהחיים העמוסים ונסע עם יורש העצר ליום כיף בחרמון בכדי להשתעשע בשלג. ואה…שמענו שהם בנו אחלה בובות משלג. איזה כיף להם.

נקלטו בעדשה של המדור הנשיא יעקוב הדובר בזק שקועים במשחק
נקלטו בעדשה של המדור הנשיא יעקוב הדובר בזק שקועים במשחק

שקועים במשחק: נשיא הפועל עפולה ששי יעקב ודובר מכבי חיפה דודו בזק ראו את הפועל עפולה מנצחת את מכבי שעריים.

הפטריוט: היועץ המשפטי של הפועל בית שאן, מישל פטיטו, הניח בצד את כל העיסוקים שלו (ויש לו לא מעט) והתגייס לכמה ימי מילואים בצה"ל. פששש…איזה בחור רציני.

 סתם רצינו לעדכן אתכם: השופט המקומי הוותיק הילל הילמן שימש בשבוע שחלף כמשקיף בחצי גמר הגביע בכדורסל בין הפועל ירושלים להפועל חולון ב'פיס ארנה'. אגב, לשם הגיעו גם הבן רז והנכדות המקסימות שהפתיעו את סבא'לה.

האחים סבג עושים חיים בעיר הגדולה חיפה. האם האח הקטן אפי מנצל כל רגע כרווק?
האחים סבג עושים חיים בעיר הגדולה חיפה. האם האח הקטן אפי מנצל כל רגע כרווק?

האחים לבית משפחת סבג-יקי, אפי וגיל-יצאו לבלות במועדון "הלובי" בחיפה ודאגו לשלוח לנו תיעוד מהרחבה. תודו שהם נראים מיליון דולר.

 לידיעת הציבור: שמענו שיש קבוצת ווטסאפ פעילה במיוחד שנקראת "ילדי ויצו", בה חברים עשרות אנשים שגדלו בשכונת 'שיכון עובדים'. אחד מהחברים בקבוצה הוא נתנאל גולדמן שמדי יום מקבל צרורות של ברכה ותמיכה מהחבר'ה מהשכונה.

 נהג ואוהד: משה חרמון הוא לא רק אחד האוהדים המסורים של עירוני הפועל עפולה בכדורסל. מסתבר שהבחור החביב מסיע את הקבוצה במסגרת החברה שלו 'דניס הסעות' כשהוא לוקח את תפקיד הנהג ונוסע עם הקבוצה ברחבי הארץ.

בהפועל עפולה יודעים להעריך ספונסרים. הקפטן סבג עם הזר התותח טרידוול עושים כבוד לרהב בר
בהפועל עפולה יודעים להעריך ספונסרים. הקפטן סבג עם הזר התותח טרידוול עושים כבוד לרהב בר

↑ רהב בר מחברת 'בר ובניו' שחברתו אימצה את קבוצת הבוגרים של המועדון בשליש האחרון של העונה קיבל דגלון הוקרה מקפטן הקבוצה רון סבג ודימיטריוס טרידוול.

 אחרי שהוא הצטלם עם כל העולם ואחותו, יקיר המדור אבי רביבו תפס השבוע תמונה למזכרת גם עם המשקיף האגדי מטעם ההתאחדות לכדורגל טובי מלאך. המדור רוצה עכשיו תמונה עם דונלד טראמפ.

הצעירים הפצועים של הפועל עפולה נאלצו לצפות בניצחון הקבוצה מהיציע
הצעירים הפצועים של הפועל עפולה נאלצו לצפות בניצחון הקבוצה מהיציע

שחקני הפועל עפולה-עמית מזרחי, איתי עוזרי ודוד אמזלג מדגמנים ביציע. צילום: "אבי רביבו, צילום ספורט"

•  צחוק הגורל: בסיבוב הקודם מול הפועל איכסל מי שעמד על הקווים של גלבוע היה אדהם זועבי, שהחליף אז את איתן טייב. גם השבוע, באופן די מוזר, אדהם זועבי הכין את הקבוצה לקראת המפגש הביתי מול הפועל איכסל בגלל שרפי בוסקילה, שמשמש במקביל כמורה, יצא לטיול עם ביה"ס.

• כדורסלן הפועל עפולה רון סבג חושב על היום שאחרי. הבחור החל עם קורס מדריכי כדורסל אותו הוא עובר בסופי השבוע באזור והוא בדרך למעבר לקווים באימון קבוצות. יפה לו.

עיריית מגדל העמק מציגה: טניס לכולם

|

6 מדליות בתחרות ארצית למועדון האגרוף מעפולה

|

אתם מוכנים לזה? מרוץ winner הסרגל יוצא לדרך

|