עפולה: "נועם גמון שדרג את ההגנה, עוד יגיע לרמות הגבוהות"

הניצחון מול מכבי שעריים במחזור האחרון שיחרר לחץ גדול במסדרונות הפועל עפולה, אך למרות זאת הקבוצה עדיין קרובה מאוד לקו האדום (מרחק 3 נקודות). מאידך, עפולה גם נמצאת במרחק 2 נקודות בלבד מהמקום ה-8 שמוביל לפלייאוף העליון. וזה בעצם מסביר את כל הסיפור של הליגה הלאומית, כשלמעשה לא פחות מ-10 קבוצות בליגה מתנדנדות בשלב זה בין האפשרות להשתחל לפלייאוף העליון או להיאבק נגד הירידה בסיום העונה, מאבק שעשוי להימשך עד הרגע האחרון.
אחד המצטיינים במשחק מול מכבי שעריים היה השוער הגנאי מקרתי פולימון, שהציג יכולת נפלאה בין הקורות כולל הצלה אדירה בתוך תוספת הזמן, שהשאירה את שלוש הנקודות בבירת העמק.
אבל עם כל הכבוד לשוער הזר, מי שגורף את מלוא הסופרלטיבים הוא נועם גמון הצעיר שבקרוב יחגוג יום הולדת 20. המגן/קשר שהגיע בינואר מקבוצת הנוער של הפועל ב"ש ונמנה בסגל הנבחרת האולימפית, נכנס מהר מאוד לעניינים והפך לשחקן משמעותי במערך של ראובן עטר.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בשל פציעתו של עידן מקדש, המאמן עטר הסיט את גמון לעמדת הבלם, והאחרון עושה עד כה עבודה נפלאה, ומקרין הרבה שקט בהגנה.
"הוא בסך הכל ילד בן 20 אבל משחק כאילו שהוא נמצא בליגה הזו כבר 10 שנים", במועדון שופעים מחמאות על הכישרון הצעיר שהגיע מבירת הנגב. "אף אחד לא ציפה שהוא יהפוך לשחקן כזה דומיננטי בתקופה כה קצרה. הוא פשוט פייטר אמיתי. קשה מאוד לעבור אותו וכל כדור ראש הוא מגיע ראשון. המאמן יכול להשתמש בו במגוון תפקידים בחלק האחורי. אין ספק שהוא הביא הרבה שקט להגנה. זה החיזוק הכי משמעותי שלנו בינואר".
שחקן בכיר בקבוצה המשיך באותו קו מפרגן למגן הצעיר: "גמון נמצא פה תקופה קצרה מאוד, אבל כבר עכשיו ניתן לראות שמדובר בשחקן איכותי מאוד. הוא התאקלם די מהר ומשחק בביטחון רב. הוא עושה סדר בהגנה. לדעתי, הוא יגיע לרמות הגבוהות".

חוגי הספורט של המועצה האזורית עמק יזרעאל יוצאים לדרך

|

עיריית מגדל העמק מציגה: טניס לכולם

|

ברקע מלחמת "חרבות ברזל": מרוץ בשביל הבנים הדרוזים 2024 יוצא לדרך

|