שחקן בכיר בהפועל בית שאן: "אל תמהרו להספיד אותנו"

המומנטום המטורף של הפועל בית שאן נעצר בשני המחזורים האחרונים (הפסד לאיכסל ותיקו מול טבריה), וכעת היא מרוחקת 7 נקודות מהפסגה. בקבוצה עדיין לא מרימים ידיים: "איכסל אומנם ברחה לנו קצת, אבל עדיין המאבק לא אבוד"

 

הפועל בית שאן מאבדת קשר עין עם הצמרת הגבוהה. עד לפני שני מחזורים הפועל בית שאן הייתה במומנטום מטורף אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, שקירבו אותה עד כדי שתי נקודות בלבד מהפסגה, וזאת  ערב משחק העונה מול המוליכה הפועל איכסל.
אלא שבמשחק העונה הקבוצה של איתן טייב ספגה הפסד ביתי דרמטי מול 2,500 אוהדיה, לאחר שהובילה כבר 1:0 ובסוף הפסידה 1:2 כשהיא סופגת עמוק בתוך תוספת הזמן. ואם זה לא מספיק, אז במחזור האחרון הפועל בית שאן שוב איבדה נקודות יקרות במאבק על כרטיס העלייה כשחזרה ממשחק החוץ מול עירוני טבריה עם תיקו 2:2.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


אומנם בקבוצה של טייב יצאו מעודדים נוכח העובדה שחזרו מפיגור 0:2 והצליחו לחלץ נקודה מצמד של מלך השערים לירון אלימלך, אבל בשורה התחתונה אסור לשכוח שהקבוצה איבדה שתי נקודות יקרות, מה שהרחיק אותה בפועל עד כדי 7 נקודות מהפסגה.
למרות האכזבה הגדולה, בבית שאן מסרבים להניף דגל לבן. "עשינו את המיטב וכבר היינו במומנטום מצוין, אבל העובדה שהוצאנו רק נקודה אחת בשני המשחקים האחרונים הוציאה אותנו, לפחות זמנית, מתמונות העלייה מהמקום הראשון", הודה שחקן בכיר בהפועל בית שאן עם טון מאוכזב והוסיף, "הפועל איכסל אומנם ברחה לנו קצת, אבל עדיין המאבק לא אבוד לגמרי. אם נסתכל על עצמנו ונעשה רצף של כמה ניצחונות אז אנחנו עשויים לחזור שוב למאבק. כפי שכבר קרה לנו העונה. אני מציע לא להספיד אותנו".

"יש לי רצון ותוכניות לבנות עם הקבוצה משהו גדול"

|

עיריית מגדל העמק מציגה: טניס לכולם

|