מגדל העמק: דוד מלכה פורח, כוננות שיא לקראת טבריה

בזמן שצחי אליחן שקוע בבצורת ולא כבש כבר חודשיים, החלוץ הצעיר דוד מלכה פורע שטרות והופך להיות שחקן מרכזי בקבוצה (6 שערים).

ביום שישי מצפה לקבוצה משחק ביתי מסקרן מול עירוני טבריה. המשטרה נערכת בכוחות מתוגברים

בזמן שהחלוץ הבכיר צחי אליחן סובל מבצורת ארוכה, הפועל מגדל העמק נהנית מפריחה של החלוץ המקומי המוכשר, דוד מלכה. האחרון הגיע למגדל העמק בעונה שעברה מקבוצת הנוער של מכבי פ"ת ובעונה הנוכחית הוא הופך אט אט לאחד החלוצים המפתיעים בליגה א' צפון. עד כה הוא כבש 6 שערים במדי הפועל מגדל העמק ומעבר לכך מציג יכולת פנטסטית, מה שהופך אותו לשחקן מרכזי במערך של שלום לוי.
"לדוד מלכה יש פוטנציאל אדיר להתקדם ולהגיע רחוק. למרות גילו הצעיר, הוא משחק עם הרבה ביטחון", מפרגנים בהנהלת הקבוצה לכישרון הצעיר ממגדל העמק.
הפועל מגדל העמק רשמה במחזור האחרון ניצחון 2:0 על מועדון ספורט טירה, ולמעשה רשמה שני ניצחונות בשלושת המחזורים האחרונים, מה שעוזר לקבוצה לברוח מהתחתית ולחשוב על מקום בפלייאוף העליון. ביום שישי (ו', 13:00) הקבוצה תארח את עירוני טבריה למשחק סופר מסקרן. הקבוצה מעיר הכנרת מגיעה בתנופה אחרי ניצחון ביתי 3:2 מול המוליכה הפועל איכסל. המשטרה נערכת בכוחות מתוגברים ודרשה מהקבוצה להציב 15 מאבטחים ו-7 שוטרים כשבמשחקים רגילים העונה הדרישה היא לא יותר מ-11 מאבטחים.רים

ברקע מלחמת "חרבות ברזל": מרוץ בשביל הבנים הדרוזים 2024 יוצא לדרך

|

"יש לי רצון ותוכניות לבנות עם הקבוצה משהו גדול"

|

אתם מוכנים לזה? מרוץ winner הסרגל יוצא לדרך

|