הערב: גלבוע/גליל המרוסקת תארח את האלופה מעיר היין

הפועל גלבוע/גליל שמצויה במשבר עמוק אחרי 6 הפסדים רצופים, תנסה לעצור את כדור השלג מול ראשון לציון שמגיעה במצב רוח מרומם. מרפי הולוואי יחזור לסגל אחרי למעלה מחודש של היעדרות עקב פציעה

האם היא תצליח לעצור את כדור השלג? אחרי שישה הפסדים רצופים שהורידו את הקבוצה לתחתית הטבלה, הפועל גלבוע/גליל תנסה לצאת מהמשבר העמוק, כשהיא תארח הערב בגן נר (19:30) את האלופה מראשון לציון.גלבוע/גליל היא אחת מארבע קבוצות בליגה עם מאזן טוב יותר בחוץ מאשר בבית ומאז המחזור השישי, היא עומדת על רצף של ארבעה הפסדי בית בהפרש ממוצע של 17.8 נקודות.מנגד, הקבוצה מעיר היין מגיעה במצב רוח טוב יותר.

במחזור האחרון ראשון לציון ניצחה את מכבי קריית גת 69:77, ובאמצע השבוע חזרה הקבוצה מאוקראינה עם ניצחון חוץ 60:69 על חימיק יוז'ני, ניצחון שהבטיח לה מקום בפלייאוף ליגת האלופות.

קפטן גלבוע גליל חואקין שוכמן
קפטן גלבוע גליל, חואקין שוכמן

• מנסים להתאושש מ-"נקמת האקסים"

במחזור הקודם גלבוע/גליל ספגה הפסד ביתי מוחץ 94:73 למכבי "Hunter" חיפה. החבר'ה מגן נר לא הצליחו לעצור את עמית שמחון ועוז בלייזר שקלעו 55 נקודות משותפות והובילו את הירוקים לשיא מועדון של 16 שלשות. ג'ייסון סיגרס, שהוביל את קלעי גלבוע עם 22 נקודות לצד 5 אסיסטים, כמעט החזיר את הקבוצה לעניינים ממינוס 25 לפיגור 6 בלבד, אבל ריצה חיפאית נוספת סגרה עניין.

אגב, הסנטר מרפי הולוואי יחזור לסגל של גלבוע/גליל אחרי למעלה מחודש של היעדרות עקב פציעה.

ברקע מלחמת "חרבות ברזל": מרוץ בשביל הבנים הדרוזים 2024 יוצא לדרך

|

6 מדליות בתחרות ארצית למועדון האגרוף מעפולה

|

"יש לי רצון ותוכניות לבנות עם הקבוצה משהו גדול"

|