דרבי העמקים: לאחר מותחן אדיר עפולה גברה על מגדל העמק

המשחק התנהל כמו כל דרבי קלאסי עם חוקים משלו, החל במחצית פושרת למדי והמשיך במחצית שנייה מותחת ומשוגעת עם ריצות וקאמבקים ודרמות, בקיצור משחק עם כל המרכיבים שמלהיבים אוהדים. הזרים של  עפולה ממשיכים להיות בינגו של פרל, שניהם סיימו את המשחק עם דאבל פיגרס. בסיום 85:79 לעפולה

בשלהי עונת המלפפונים לפני תחילת הליגה הלאומית, כאשר הכול דנו באיחוד של מגדל העמק עם עמק יזרעאל ובעפולה שבונה קבוצת שתנסה לרוץ עד הסוף בצמרת, פיתחנו ציפיות, מקווים שמגדל העמק תשרוד ושעפולה תרוץ חזק בליגה.
תמונת מצב נכון לעכשיו, לאחר שאת עפולה פקד ביש מזל עם הפציעות המשונות של הזר טרידוואל , הישראלים שעדיין לא מספקים את הסחורה, וכך בלי שהרגשנו עפולה מצאה את עצמה מדשדשת בתחתית. יודעים מה, כל מה שקרה לעפולה קרה ההפך לשחקניו של אלהרר. מבלי שהרגשנו מגדל העמק בתמונת הפלייאוף העליון, והיו מחזורים שאף הובילה את הליגה, תשאלו את אלהרר לא בטוח שהוא יודע בדיוק מה סיבת ההצלחה אבל זה מה קרה.
אתמול במפגש בין עפולה למגדל העמק מי שנתן את הטון במשחק היה קאנון בעוד משחק נהדר, כבר בפתיחת המשחק, הגבוה של פרל רשם ריצה מרשימה של  13 נק' רצופות  והוביל את עפולה ליתרון 17-10. מגדל העמק הצליחה לצמק ל-19-16  וזו גם הייתה תוצאת הרבע הראשון.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


פתיחת הרבע השני הייתה שייכת למגדל העמק  שהצליחה לעצור את עפולה כ- 4 דקות,שימו לב ללא אף סל, בחוריו של אלהרר ניצלו זאת היטב והעלו את מגדל העמק ליתרון השיא שלה במשחק 31:24.
פרל הזעיק מייד פסק זמן ממנו חזרה עפולה מפוקסת עם ריצה של 8:0 והשוותה את התוצאה. אלהרר הגיב עם פסק זמן משלו ושחקניו חזרו להוביל. תוצאת מחצית 39:34 למגדל העמק.
משחק משוגע כבר אמרנו? רבע שלישי אה-לה- פלייאוף כשהשחקנים של שתי הקבוצות  משחקים משחק קשוח ואגריסיבי. אוראל שהפך העונה לשחקן מוביל בסגל של פרל, עם סלים בקלאצ', צולף שלשה על הבאזר ומוריד את עפולה בסיום הרבע השלישי עם יתרון  מורלי חשוב 55:53, לאחר שקייסי הזר העפולאי המצויין נקלע לבעיית עברות וישב רוב הזמן של הרבע על הספסל.
ברבע הרביעי קבלנו שידור חוזר  של הרבע השלישי, משחק עצבני וקשוח, סל לפה סל לשם, כשהיתרון עובר מצד לצד.
עד לרגע בו נשרקה לרוזנברג ממגדל העמק עבירה בלתי ספורטיבית על קייסי כ-2 דקות לסיום המשחק.

גרשון, צלף שלשה על הבאזר שהקפיצה את הקהל דקות לסיום

עפולה ניצלה זאת היטב, קייסי דייק בשתי הזריקות והעלה את עפולה ליתרון של 3 נק' 68:65, אבל מי שהקפיץ את הקהל דקה לאחר מכן היה עמית גרשון הצעיר שדפק שלשה על הבאזר וקבע 71: 65 לעפולה. ומאותו רגע ועד לסיום המשחק, השכילה עפולה לשחק בתבונה והשיגה ניצחון חשוב שעדיין שומר אותה בתמונת הפלייאוף העליון.

יו"ר הפועל עפולה יוסי מלכה מסר בתגובה: "אני מודה לשחקנים ולרועי על המאמץ הגדול במשחק. השחקנים הוכיחו לאורך כל המשחק ובייחוד ברגעי ההכרעה שיש להם לב גדול והניצחון הזה חשוב לנו מאד. אני מאמין שיחד עם טרידוול שיחזור בעוד שבועיים נצא מהערב לדרך חדשה. חשוב לפרגן לקהל שלא נוטש אותנו ברגעים הקשים ולמגדל העמק ולמאמן דוד אלהרר שעשו לנו חיים קשים והיו שותפים לקרב הגדול שהיה אמש"

יו"ר מגדל העמק נתן בן חיים: משחק חוץ קשה מאוד , לצערי השחקנים לא מילאו אחר ההוראות של המאמן ובנוסף השריקות של השופטים היו לרעתנו לקראת הסיום , גרמו לכך שהפסדנו , ישנה אכזבה ללא ספק , כי היינו מוכנים למשחק. כולי תקווה שנחזור לנצח בשבוע הבא נגד רחובות

קלעו לעפולה: ג'יילין קאנון 27 (11 רב'), קייל קייסי 13 (10 רב'), עמית גרשון (4 אס') ורון סבג 11 כ"א, עומר טל ואוראל לב (7 אס') 10 כ"א, נתנאל ארצי 3.כן שיחקו תום סלוצקי ואליה סרור.

קלעו למגדל העמק: מרכוס רלפורד 25 (8 רב'), כריס גסטון 20 (7 רב'), לירז אריאלי 10, אליאב אוחנון וייבגני חולודוב 8 כ"א, אלון לוין 6, אור פלבניק 2. כן שיחקו אווין קונטי וקלארק רוזנברג.

ברקע מלחמת "חרבות ברזל": מרוץ בשביל הבנים הדרוזים 2024 יוצא לדרך

|

חוגי הספורט של המועצה האזורית עמק יזרעאל יוצאים לדרך

|

"יש לי רצון ותוכניות לבנות עם הקבוצה משהו גדול"

|