אסי גלבוע: "מרוצים מהניצחונות, פחות מהיכולת"

אסי גלבוע השיגה במחזור האחרון ניצחון חשוב על מגדל העמק 1:0, ולראשונה העונה חיברה שני ניצחונות רצופים, מה שעוזר לה להתרחק מהקו האדום (מרחק 5 נקודות).

בסיום המשחק הייתה חגיגה גדולה בחדר ההלבשה של גלבוע בניצוחו של רפי בוסקילה, שחגג מבחינתו ניצחון יוקרתי על חשבון האקסית ממגדל העמק, שסוגרת משחק 6 רצוף ללא ניצחון.
אומנם שני הניצחונות האחרונים החזירו את הביטחון והשקט למערכת, אבל אף אחד בגלבוע לא משלה את עצמו לגבי היכולת, שעדיין רחוקה מלהיות משביעה רצון. וזאת, למרות סגל שחקנים איכותי שלפחות על הנייר שווה חלק עליון בטבלה.
בניצחון הדחוק על מגדל העמק, כמו בלא מעט משחקים אחרים העונה, הקבוצה התקשתה לייצר מצבי הבקעה ורק מבצע אישי של לידור כהן בדקה ה-85 שהסתיים בבישול נהדר לשינהר מורד, סידר לקבוצה ניצחון דרמטי.
"משחק חלש שלנו, במיוחד בפן ההתקפי. כמעט ולא הגענו למצבי הבקעה. אבל לשמחתנו, ידענו לנצל את ההזדמנות שקיבלנו ברגע האחרון ויצאנו עם שלוש נקודות יקרות", אמר שחקן בכיר בקבוצה. גורם אחר במועדון הוסיף ואמר: "אנחנו מרוצים מאוד משני הניצחונות הרצופים שגרמו לאווירה טובה במועדון, אבל פחות מהיכולת. אני מקווה שעם התוצאות גם היכולת תשתפר כי יש לנו חומר שחקנים טוב שמסוגל להרבה יותר".
מי שזכו למחמאות הם הבלם אימרי זייד והקשר יהודה ג'אנו, שלדעת רבים הוא מעל כולם בשתי דרגות. הקבוצה תצא היום (12:45) למשחק חוץ מול הפועל הרצליה.

חוגי הספורט של המועצה האזורית עמק יזרעאל יוצאים לדרך

|

"יש לי רצון ותוכניות לבנות עם הקבוצה משהו גדול"

|

אתם מוכנים לזה? מרוץ winner הסרגל יוצא לדרך

|