גלבוע/גליל הפסידה 100:93 לחולון: "עשינו את המקסימום"

שלושה ימים אחרי ההתרסקות מול נהריה, גלבוע/גליל חזרה להיות הקבוצה הפייטרית שהכרנו, אבל זה לא הספיק לה מול חולון הלוהטת שרשמה ניצחון 4 רצוף בליגה. 1,500 אוהדים הגיעו לגן נר. גריפין קלע 29 וסיגרס 24/

התאוששה, כמעט: שלושה ימים אחרי התבוסה המביכה מול נהריה 106:62, הפועל גלבוע/גליל קיוותה להתאושש מול הקבוצה הלוהטת של הליגה, הפועל חולון. בגלבוע ידעו שהמשימה לא תהיה פשוטה, במיוחד לאור העובדה שהקבוצה חסרה את זיו בן צבי ומפרי הולוואי הפצועים.
עד לרגע האחרון גלבוע/גליל הייתה חזק במשחק, כששתי דקות לסיום היא פיגרה ב-4 נקודות בלבד, אבל אז הגיעו כמה החלטות שנויות במחלקות של השופטים שגרמו לאריאל בית הלחמי לאבד את העשתונות ולספוג עבירה טכנית, שלמעשה סתמה את הגולל על גורל המשחק.
הפועל חולון הלוהטת רשמה ניצחון רביעי רצוף בליגה, והתבססה במקום השני בטבלה. שני הזרים שלה, קאליף וואיט וג'יימס בל, הציגו יכולת אדירה וקלעו יחד 60 נקודות.
מנגד, גלבוע/גליל, למרות הסגל הדליל שלה, חזרה להיות הקבוצה הפייטרית שהכרנו העונה-וזה עדיין זה לא הספיק לה. אריק גריפין הציג את משחקו הטוב העונה עם 29 נקודות, וג'ייסון סיגרס הוסיף 24 נקודות משלו. מילה טובה מגיעה לקהל המקומי שלמרות התבוסה המשפילה לנהריה לפני שלושה ימים, שוב הגיע בהמוניו ונתן דחיפה אדירה לקבוצה (1,500 צופים בגן נר).
"עשינו את המקסימום שאנחנו יכולים. לא פשוט לשחק עם סגל כל כך קצר ועוד מול הפועל חולון שהיא קבוצה נפלאה שנמצאת במומנטום אדיר", אמרו בגלבוע בסיום.