בית הלחמי: "התבוסה לנהריה? זה לא האופי שלנו"

על רקע ההכנות לקראת המשחק הביתי מול חולון ביום רביעי, מאמן גלבוע/גליל ניסה להסביר את המפלה מול נהריה 106:62. בית הלחמי: "בן צבי והולוואי לא שיחקו אבל זה לא תירוץ. כלום לא הלך לנו במשחק וזו התוצאה. אני מבטיח שנחזיר לקהל"

 

 

בהפועל גלבוע/גליל מנסים להתאושש מהתבוסה הקשה שספגה הקבוצה שלשום מול עירוני נהריה 106:62 באולם בגן נר. על רקע ההכנות לקראת המשחק הביתי מול הפועל חולון ביום רביעי, המאמן אריאל בית בלחמי ניסה להסביר את התבוסה מול נהריה, ואמר: "זה היה משחק לא טוב שלנו בלשון המעטה. כלום לא הלך במשחק וזו התוצאה. קורה שמשחק אחד לא הולך. זיו בן צבי ומרפי הולוואי לא שיחקו אבל זה לא תירוץ. שחקנים אחרים היו צריכים למלא את מקומם. זה שילוב של כמה דברים, גם יכולת נוראית שלנו וגם משחק באמת טוב של נהריה, שמגיע להם קרדיט גדול על המשחק הזה. אנחנו נתקן בהמשך. זה לא האופי שלנו וזה לא השחקנים שלנו. חבל מאוד כי הגיע קהל רב. לא מגיע לקהל שלנו הפסד כזה. אני מבטיח שאנחנו נחזיר להם בהמשך".
מנכ"ל הקבוצה ארצי פרטי הוסיף: "אין הסבר להתפרקות הזו וגם לא תירוצים. זה היה הפסד מביך ולא נעים, במיוחד לעיני הקהל המקומי שהגיע לתמוך בנו בהמוניו. אנחנו צריכים להרים את הראש בהקדם כי כבר ביום רביעי מצפה לנו משחק קשה בבית מול חולון".

אתם מוכנים לזה? מרוץ winner הסרגל יוצא לדרך

|

חוגי הספורט של המועצה האזורית עמק יזרעאל יוצאים לדרך

|