אופטימיות בגלבוע/גליל: "נסתכל למכבי ת"א בלבן של העיניים"

תוך פחות משבוע גלבוע/גליל תצטרך להגיע פעמיים ל'היכל מנורה מבטחים' למפגשים מול הצהובים (פעם במסגרת הליגה ופעם שנייה במסגרת שמינית גמר הגביע). המנכ"ל ארצי פרטי: "אנחנו מאמינים בעצמנו ובדרך שלנו. יש לנו מה למכור גם מול מכבי ת"א הגדולה"

אחרי שני הפסדים צמודים להפועל ת"א ובני הרצליה שגרמו להרבה תסכול במועדון, הפועל גלבוע/גליל חזרה השבוע לנצח בליגה לאחר שגברה בחוץ על קרית גת 90:86. וכעת, מצפה לקבוצה מגן נר שני מפגשים סופר מסקרנים, כאשר היא תפגוש תוך פחות משבוע את מכבי ת"א ב'היכל מנורה מבטחים'. המפגש הראשון יתקיים ביום שני הקרוב במסגרת המחזור ה-10 של הליגה, ו-6 ימים לאחר מכן (יום ראשון) גלבוע/גליל תגיע שוב לאותו אולם, הפעם למשחק במסגרת שמינית גמר גביע המדינה.

שחקני מועדון הקבוצה ששמייצגת את ההתישבות העובדת מתכננת אקט הזדהות עם החקלאים
שחקני מועדון הקבוצה ששמייצגת את ההתישבות העובדת מתכננת אקט הזדהות עם החקלאים בפתיחת המשחק נגד מכבי ת"א

לעמקניוז נודע כי לבקשת ראש מוא"ז הגלבוע נור תעלה קבוצת הכדורסל הפועל גלבוע-גליל, למשחקה הקרוב עם ביטוי תמיכה במאבק החקלאים. מהמועדון נמסר כי קבוצת הכדורסל הפועל גלבוע-גליל, המייצגת את ההתיישבות העובדת בליגת העל בכדורסל, נענתה לבקשת ראש מוא"ז הגלבוע עובד נור, ותתייצב למשחקה הקרוב מול מכבי ת"א (יום ב', בהיכל מנורה), עם הכיתוב בחזית החולצות: "החקלאות תנצח!" (כולל סימן הקריאה), כאשר על גב השחקנים יופיע הכיתוב: "מצילים את החקלאות הישראלית".


לקראת שני המפגשים המעניינים מול הצוללת הצהובה, באופן די מפתיע יש לומר, בגלבוע משדרים ביטחון מפליא. "תן לנו לנצח בליגה ומצידי לחטוף 50 בגביע", אומר המנכ"ל ארצי פרטי, "אחרי הניצחון מול קרית גת אנחנו באים בביטחון. אנחנו מאמינים בעצמנו ובדרך שלנו. לא משנה מי היריבה ובאיזו אולם, אנחנו מצליחים להביא את עצמנו למצב שבו עומדים שווה מול שווה מול כל יריבה".

• מסתמן: למעלה מ-350 אוהדים ילוו את הקבוצה

עוד הוסיף המנכ"ל בביטחון לקראת המפגש מול מכבי: "בהחלט יש לנו מה למכור גם מול מכבי הגדולה. מכבי זה מכבי ואי אפשר להתעלם מזה, אבל אנחנו מצליחים לעשות את ההתאמות. אנחנו לא מיסתנוורים מהניצחונות בליגה וגם לא מהמיקום בטבלה. יודעים את מקומנו בהשוואה למכבי היטב, אבל עם זאת אנחנו מתכוונים להסתכל להם בלבן של העיניים. אנחנו חייבים את זה לאוהדים הנהדרים שלנו, שבאים איתנו לכל מקום ומציגים עידוד אדיר ומרגש".

בתוך כך, לקראת המשחק מול מכבי בליגה בגלבוע מעריכים כי למעלה מ-350 אוהדים ילוו את הקבוצה למשחק החוץ.

חוגי הספורט של המועצה האזורית עמק יזרעאל יוצאים לדרך

|

אתם מוכנים לזה? מרוץ winner הסרגל יוצא לדרך

|

"יש לי רצון ותוכניות לבנות עם הקבוצה משהו גדול"

|