בלגן בטבריה: האם הקבוצה בדרך לזעזוע בעמדת המאמן?

אחרי העקיצות ההדדיות בפייסבוק בין היו"ר זוהר יצחק לחבר ההנהלה הפורש ירון דוד, הקבוצה מעיר הכנרת הושפלה על המגרש מול חדרה (4:0). גורמים בסביבת הקבוצה: "יש יותר מדי בלגן בקבוצה. יכול להיות שבקרוב יהיו זעזועים"

שבוע אחרי שחבר ההנהלה ירון דוד הודיע על עזיבתו באופן מפתיע באמצעות סטטוס עוקצני ששיחרר בפייסבוק, השבוע הגיע תורו של היו"ר זוהר יצחק להגיב לו בצורה לא פחות עוקצנית, גם הוא בפייסבוק: "אוהדים יקרים, ביום ראשון קיבלה הנהלת הקבוצה הודעה דרך הפייסבוק שחבר ההנהלה ואיש הכספים ירון דוד החליט לסיים את תפקידו בהנהלה", פתח יצחק את הסטטוס, "הנהלת הקבוצה לא הבינה מדוע החליט ירון דוד לסיים את תפקידו, ויותר מזה מדוע ירון מודיע על סיום תפקידו דרך הפייסבוק, להזכיר לאוהדים שבסיום עונת המשחקים הקודמת הודיע חבר ההנהלה אבי דהאן על סיום תפקידו במועדון, ביקש ואף קיבל חבר ההנהלה ירון דוד את מקומו של אבי דהאן כאיש האמור להיות אחראי על הכספים במועדון. חלפו כמעט חודשיים וחצי והשחקנים לא קיבלו את משכורת חודש אוקטובר וירון החליט לסיים את תפקידו במערכת".

בזמן שחברי ההנהלה עוקצים אחד את השני דרך הרשת החברתית וכמו כן משכורות השחקנים, כמעט כרגיל, מתעכבת ולא משולמת במועדה, הקבוצה גם מפשלת על המגרש. הקבוצה הובסה במחזור האחרון 4:0 ע"י הפועל חדרה, מה שגרם לבלגן עצום בטבריה. בהנהלה האשימו את השחקנים בחוסר אכפתיות, וטענו בשיחות סגורות כי בקרוב יהיו זעזועים. גורם בסביבת הקבוצה מסר: "בעירוני טבריה, כמעט כמו בכל עונה, יש לא מעט בעיות. זה מתחיל בהנהלה ומחלחל לחדר ההלבשה. אני לא אתפלא אם בקרוב יהיו זעזועים בגזרת השחקנים והמאמן".

בינתיים חלק מאוהדי הקבוצה פתחו במחאה נגד המאמן הנוכחי, אילן סויסה, ובמקביל דורשים מההנהלה להחזיר לשורות המועדון את מוריס אוזן שלפני קצת יותר משנתיים העלה את הקבוצה ליגה.

אתם מוכנים לזה? מרוץ winner הסרגל יוצא לדרך

|

"יש לי רצון ותוכניות לבנות עם הקבוצה משהו גדול"

|