גלבוע/גליל למען החקלאים: "טבעי שנחוש הזדהות במאבק החקלאים"

רגע לפני המשחק הביתי מול בני הרצליה (ב'), שחקני פועל גלבוע גליל מלווים באוהדים חקלאים יצאו לקטיף במטע של משפחת גרוסר בכפר יחזקאל. "הוחלט לתת כתף לחקלאים בעמק כהזדהות עם מאבקם בגזרות הממשלה", אמרו בקבוצה

 שיירה ארוכה של מכוניות עמוסה נוסעים לובשי חולצות ומדי ספורט עשתה ביום שישי את דרכה מאולמה הביתי של הפועל גלבוע גליל בגן נר אל המטעים של משפחת גרוסר בכפר יחזקאל לא הרחק משם. את פני האוהדים והשחקנים קיבל בחמימות החקלאי עודד גרוסר מכפר יחזקאל מבעלי מטע פרי ההדר שסיפר על מאבק החקלאים על פרנסתם בישראל, לאור הגזרות האחרונות של האוצר כגון פתיחת מכסי יבוא ועוד.
ג'ייסון סיגרס ובנו. ריגש את הנוכחים בדבריו המלמדים לבנו.
ג'ייסון סיגרס ובנו. ריגש את הנוכחים בדבריו המלמדים לבנו.
בהמשך לאחר הסבר קצר על שיטות הקטיף של פרי הדר הצטיידו השחקנים והאוהדים במזמרות ומילאו ארגזים בפרי. רגע מרגש מאין כמוהו שהעביר צמרמורת אצל רבים מהנוכחים נרשם כאשר במהלך הקטיף הגארד של גלבוע גליל ג׳ייסון סיגרס החזיק את בנו על ידיו וסיפר לו שאבות אבותיו ושל מרפי הולווי ואריק גריפין וקוואלס עבדו במטעים כעבדים וצריך להוקיר את אנשים כמו החקלאים אנשים שמוציאים את לחמם מן האדמה.
מנכ"ל הקבוצה ארצי פרטי: "כקבוצת הכדורסל המייצגת את ההתיישבות העובדת, שרבים מאוהדיה עוסקים בחקלאות, זהו אך טבעי שאנחנו חשים הזדהות עם מאבקם. אנחנו באים מתוכם ומייצגים אותם, לכן הגענו בהרכב מלא עם אוהדים רבים לכפר יחזקאל למשק משפחת גרוסר ועזרנו בקטיף פרי כחלק מתרומתנו לקהילה. ניכר שלשחקנים הן המקומיים שמכירים מקרוב את מאבק החקלאים, והן לזרים זו הייתה חוויה אחרת".
השחקנים, האוהדים והחקלאים יחדיו
השחקנים, האוהדים והחקלאים יחדיו

אוהד הקבוצה עידו לבני חקלאי מכפר יחזקאל: "האמת זה די מרגש לראות את השחקנים והאוהדים עובדים יחדיו שכם אל שכם וקוטפים פרי הדר באווירה נינוחה וכייפית נהנים באוויר הצח. זה גם משמח שקברניטי הקבוצה יצאו באמירה חד משמעית על הזדהותם עם מאבק החקלאים שנאנקים תחת גזרות הממשלה. הצעתי לשחקנים ולאוהדים לקחת פרי הדר ולשתות הרבה מיץ עם ויטמינים לקראת המשחק הקשה נגד הרצליה ביום שני הקרב בגן נר".

עיריית מגדל העמק מציגה: טניס לכולם

|

6 מדליות בתחרות ארצית למועדון האגרוף מעפולה

|

אתם מוכנים לזה? מרוץ winner הסרגל יוצא לדרך

|