גלבוע: "ההגנה שלנו קטסטרופה, סימנטוב ופיליפ לא במיטבם"

המאמן רפי בוסקילה מתקשה בינתיים למצוא פיתרון לבעיה הרצינית בהגנה (19 גולים ב-9). הקבוצה צירפה את יהודה ג'אנו ושינהר מורד. השוער איתי שאול חזר לאימונים. גורם בקבוצה: "נשחרר כמה שחקנים"

למרות החיזוקים שנעשים תוך כדי תנועה, בינתיים אסי גלבוע לא מצליחה להתרומם ושקועה עמוק בתחתית. הבעיה המרכזית שמדירה שינה מעיניהם של ראשי הקבוצה והמאמן רפי בוסקילה הוא כמובן ההגנה המחוררת. הקבוצה ספגה עד כה 19 שערים ב-9 משחקים (ההגנה הגרועה בליגה), והמדהים הוא שהקבוצה החליפה בפרק זמן הזה לא פחות מ-4 שוערים בין הקורות.
"משחק ההגנה שלנו קטסטרופה. בני סימנטוב ופיליפ לא במיטבם, וזה גורם לחוסר ביטחון אצל כל הקבוצה. מול טבריה ניצלנו בנס. בחצי השעה הראשונה היינו אמורים לספוג חמישייה", אומר השבוע גורם במועדון.

מגיע מעפולה לחזק את הגלבוע
מגיע מעפולה לחזק את הגלבוע

בינתיים לצד התוצאות המאכזבות וניסיונות הבריחה מהתחתית, הקבוצה ממשיכה לחזק את הסגל תוך כדי תנועה. השבוע הצטרף לקבוצה הקשר/מגן של הפועל נצרת עילית, יהודה ג'אנו. מה שמפתיע הוא שג'אנו פתח את העונה הזו בנצרת עילית תחת רפי בוסקילה שבקושי נתן לו לשחק. שחקן נוסף שהצטרף למועדון הוא הקשר הקדמי של הפועל עפולה, שינהר מורד. "אנחנו עושים חיזוקים תוך כדי תנועה כי אנחנו חייבים, אבל גם נצטרך במקביל לשחרר שחקנים כי אין לנו צ'ק פתוח", אמרו בקבוצה.
השוער איתי שאול התאושש מהפציעה בברך וחזר השבוע לאימונים, ולקראת שבוע הבא הוא צפוי לחזור להרכב אלא אם המאמן יפתיע ויחליט להישאר עם יקיר בן הרוש ביו הקורות.